Witam, jak w temacie. Miałem amxbansa 1.6 (mam w sumie nadal). Gdy wchodzę w banowanie w amxmodmenu jest 1. ????????? 2. ?? ??????
itd. Co może być nie wporządku ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.12.2013 20:19
Witam, jak w temacie. Miałem amxbansa 1.6 (mam w sumie nadal). Gdy wchodzę w banowanie w amxmodmenu jest 1. ????????? 2. ?? ??????
itd. Co może być nie wporządku ?
Napisano 22.12.2013 23:39
Dodałeś do amxx.cfg powody banów ?
Użytkownik Kokalovsky. edytował ten post 22.12.2013 23:39
Napisano 23.12.2013 21:14
Napisano 29.12.2013 23:44
Podaj amxx.cfg
// AMX Mod X Plik Konifugracyjny
echo Executing AMX Mod X Configuration File
// Domyslna flaga oznaczajaca z user.ini dopisana osobe jak brak przywilejow admina (patrz users.ini dostępu do informacji)
//
// Wartość domyślna: "z"
amx_default_access "z"
// Tutaj mozesz zmienic prefix do komendy na haslo admina
// Uwaga: Zawsze prefiks odzielamy znakiem podkreślenia (aka: "_")
// (Przykład: setinfo _pw "hasło")
//
// Wartość domyślna: "_pw"
amx_password_field "_pw"
// Sposób logowania do serwera
// 0 - wyłącza logowanie, gracze nie będą sprawdzane (i dostęp nie zostanie powołany)
// 1 - tryb normalny zestaw flag, które stosuj na rachunkach
// 2 - kick wszystkich graczy ktorych nie ma na liscie
//
// Wartość domyślna: 1
amx_mode 1
// Pokaż aktywności adminów
// 0 - wyłączona
// 1 - pokaż bez nazwy admina
// 2 - pokaz z nazwa admina
//
// Wartość domyślna: 2
amx_show_activity 2
// Wiadomosci wyswietlane przez amxx
//
// Wartość domyślna: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
mp_friendlyfire "0"
//
//
// Nasze przewijane napisy dol
//
amx_scrollmsg "Witamy na %hostname% -- Zyczymy milej zabawy" 600
amx_scrollmsg "serwerygier.com - Serwery Counter Strike 1.6 " 600
// Napisy Hud gora
//
// amx_imessage "COD MOD 301 LVL - ONEDREAM.PL" "000255100"
// Czestotliwosc wyswietlanych sie wiadomosci w sek
//
// Wartość domyślna: 180
amx_freq_imessage 180
// Bany czasowe dla menu banow (amx_banmenu)
// Czas 0 oznacza ban pernametny
// Wartosci domyslne: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60
// Obrazenia uderzen dla menu uderzen (amx_slapmenu)
// Opcja zabicja jest pierwsza opcja
// Wartosci domyslne: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5
// Ustawiany w sekundach, jak szybko gracze mogą wysylac wiadomosc po wiadomosci
//
// Wartość domyślna: 0.75
amx_flood_time 0.75
// Ilosc slotow do rezerwacji
//
// Wartość domyślna: 0
amx_reservation 0
// Jeśli ustawisz na 1, można ukryć sloty na serwerze.
// Gdy serwer bedzie "full" musisz uzyc comendy connect ip aby polaczyc sie i wejsc na ukryty slot
//
// Wartość domyślna: 0
amx_hideslots 0
// Wyświetlanie czasu pozostałego
// - Wyświetlacz biały tekst na dole
// B - głos wykorzystania
// C - nie dodawać "remaining" (tylko głos)
// D - nie dodaje "godzin / minut / sekund" (tylko głos)
// E - pokazuje / mówi jeżeli obecny czas jest mniejszy niż ten zestaw parametrów w
//
// Wartość domyślna: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
// uzywajac komend w sayu "say thetime" i"say timeleft" uslyszysz glos 1 go wlaczy a 0 wylaczy
//
// Wartość domyślna: 1
amx_time_voice 1
// Minimalne opóźnienie w sekundach między dwoma głosowania sesji
//
// Wartość domyślna: 10
amx_vote_delay 10
// Jak długo trwa sesja głosowania
//
// Wartość domyślna: 10
amx_vote_time 10
/ Wyswietla w sayu glosy kto na co glosuje 1 aktywuje 0 dezaktywuje
//
// Wartość domyślna: 1
amx_vote_answers 1
// Stosunek głosów za i przeciw, dzięki któremu ankieta zostaje uznana za spełnioną
// Wartość domyślna: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40
// Wartość domyślna: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40
// Wartość domyślna: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40
// Wartość domyślna: 0.02
amx_vote_ratio 0.02
// Maksymalny czas o jaki moze zostac przedluzona mapa
//
// Wartość domyślna: 15
amx_extendmap_max 15
// Kroki dla kazdego rozszerzenia
//
// Wartość domyślna: 15
amx_extendmap_step 15
// Jezeli wybierzesz 0 zablokujesz uzytkownikom mozliwosc zmienienia jezyka na serwerze
// wymusisz jezyk dany w server.cfg
//
// Wartość domyślna: 1
amx_client_languages 1
// Pluginy w trybie debug
// 0 - niepozwala na opcje debug
// 1 - dopisujac po nazwie pluginu "debug" umieszczasz je w trybie debug
// 2 - Wszystkie wtyczki są wprowadzane w trybie debug
// Uwaga - tryb debug wpłynie na wydajność JIT
//
// Wartość domyślna: 1
amx_debug 1
// Plugin wielojezykow Debug
// Aby debugować język swojego kodu 2 litera w cudzysłów ("en", "de", itp.)
// "" oznacza wylaczenie
//
// Wartość domyślna: ""
amx_mldebug ""
//
// Poczatek pakietu konfiguracyjnego Counter-Strike
//
// Zapisywanie ranku na (zalecane opcje 1 dla steam / dla ns/steam 0 )
// 0 - nick
// 1 - authid
// 2 - ip
//
// Wartość domyślna: 0
csstats_rank 0
// Maksymalna ilosc graczy w statystykach, po przekroczeniu tej liczby nastapi reset statystyk
//
// Wartość domyślna: 3500
csstats_maxsize 5000
// Boty zapsiuja sie w rankignu 1 aktywuje 0 dezaktywuje
//
// Wartość domyślna: 0
csstats_rankbots 0
// Czas trwania statystyk w HUD
//
// Wartość domyślna: 12.0
amx_statsx_duration 12.0
// Czas w sekundach, przez który wyświetlane są statystyki HUD po końcu rundy
// Wartość ujemna spowoduje usunięcie tych statystyk o daną ilość sekund przed końcem rundy
//
// Wartość domyślna: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0
// Nizej dajesz cvary do dodanych pluginów
amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane
ers_enabled 1 //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle 1 //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads 0 // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache "5-5" //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
amx_killassist_enable 1 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD
amx_killassist_mindamage 50 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia
amx_killassist_givefrags 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi
amx_killassist_givemoney 300 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy
amx_killassist_onlyalive 0 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy
amx_frags_multi "1.5" // wartość przez którą mnożymy fragi
amx_number_round "5" // ilość rozegranych rund po których będzie pokazywać najlepszego gracza
grenade_tr 2
ne_uammo_enable 1
cod_prefix 1
cod_czasblokady 15
//__________________________________________
//Anty spam Reklamowy
ip_banviolators 1 // 1 - banowanie, 0 - sama podmiana tekstu
ip_banminutes 60 // czas BAN'a w minutach, 0 = perm.
//________________________________________________________________________
//Pouczenia
warning_retry 1 - jeśli 1 to ponawia menu po wybraniu gracza
warning_info_all 1 - jeśli 1 to powiadamia też innych graczy o pouczeniu
//Reklama w nicku
amx_reklama_www "www.onedream.pl" // Zezwala wejść graczowi z adresem tego forum.
amx_reklama_sp "2" // 1 - Kick gracza z reklamą // 2 - Zmiana nicku na "REKLAMA"
// MONETKI
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "0" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "0" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet
cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
____________________________________________________________________________________
ROUNDSOUND
//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin
roundsound_tag OneDream.PL Zyczymy niezapomnianych wrazen!
//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie
roundsound_information_play c
//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji
roundsound_information_show 0
//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_ct_path misc/CTS
//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_tt_path misc/TTS
// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)
roundsound_playlist_on 1
//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda
roundsound_roundsound_on 1
//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo
roundsound_mode 0
_________________________________________________________________________________
Napisano 29.12.2013 23:47
data/lang wszystko zostało wgrane na serwer?
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych