Witam, jak w temacie. Miałem amxbansa 1.6 (mam w sumie nadal). Gdy wchodzę w banowanie w amxmodmenu jest 1. ????????? 2. ?? ??????
itd. Co może być nie wporządku ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.12.2013 20:19
Witam, jak w temacie. Miałem amxbansa 1.6 (mam w sumie nadal). Gdy wchodzę w banowanie w amxmodmenu jest 1. ????????? 2. ?? ??????
itd. Co może być nie wporządku ?
Napisano 22.12.2013 23:39
Dodałeś do amxx.cfg powody banów ?
Użytkownik Kokalovsky. edytował ten post 22.12.2013 23:39
Napisano 23.12.2013 21:14
Napisano 29.12.2013 23:44
Podaj amxx.cfg
// AMX Mod X Plik Konifugracyjny echo Executing AMX Mod X Configuration File // Domyslna flaga oznaczajaca z user.ini dopisana osobe jak brak przywilejow admina (patrz users.ini dostępu do informacji) // // Wartość domyślna: "z" amx_default_access "z" // Tutaj mozesz zmienic prefix do komendy na haslo admina // Uwaga: Zawsze prefiks odzielamy znakiem podkreślenia (aka: "_") // (Przykład: setinfo _pw "hasło") // // Wartość domyślna: "_pw" amx_password_field "_pw" // Sposób logowania do serwera // 0 - wyłącza logowanie, gracze nie będą sprawdzane (i dostęp nie zostanie powołany) // 1 - tryb normalny zestaw flag, które stosuj na rachunkach // 2 - kick wszystkich graczy ktorych nie ma na liscie // // Wartość domyślna: 1 amx_mode 1 // Pokaż aktywności adminów // 0 - wyłączona // 1 - pokaż bez nazwy admina // 2 - pokaz z nazwa admina // // Wartość domyślna: 2 amx_show_activity 2 // Wiadomosci wyswietlane przez amxx // // Wartość domyślna: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 mp_friendlyfire "0" // // // Nasze przewijane napisy dol // amx_scrollmsg "Witamy na %hostname% -- Zyczymy milej zabawy" 600 amx_scrollmsg "serwerygier.com - Serwery Counter Strike 1.6 " 600 // Napisy Hud gora // // amx_imessage "COD MOD 301 LVL - ONEDREAM.PL" "000255100" // Czestotliwosc wyswietlanych sie wiadomosci w sek // // Wartość domyślna: 180 amx_freq_imessage 180 // Bany czasowe dla menu banow (amx_banmenu) // Czas 0 oznacza ban pernametny // Wartosci domyslne: 0 5 10 15 30 45 60 amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60 // Obrazenia uderzen dla menu uderzen (amx_slapmenu) // Opcja zabicja jest pierwsza opcja // Wartosci domyslne: 0 1 5 amx_plmenu_slapdmg 0 1 5 // Ustawiany w sekundach, jak szybko gracze mogą wysylac wiadomosc po wiadomosci // // Wartość domyślna: 0.75 amx_flood_time 0.75 // Ilosc slotow do rezerwacji // // Wartość domyślna: 0 amx_reservation 0 // Jeśli ustawisz na 1, można ukryć sloty na serwerze. // Gdy serwer bedzie "full" musisz uzyc comendy connect ip aby polaczyc sie i wejsc na ukryty slot // // Wartość domyślna: 0 amx_hideslots 0 // Wyświetlanie czasu pozostałego // - Wyświetlacz biały tekst na dole // B - głos wykorzystania // C - nie dodawać "remaining" (tylko głos) // D - nie dodaje "godzin / minut / sekund" (tylko głos) // E - pokazuje / mówi jeżeli obecny czas jest mniejszy niż ten zestaw parametrów w // // Wartość domyślna: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" // uzywajac komend w sayu "say thetime" i"say timeleft" uslyszysz glos 1 go wlaczy a 0 wylaczy // // Wartość domyślna: 1 amx_time_voice 1 // Minimalne opóźnienie w sekundach między dwoma głosowania sesji // // Wartość domyślna: 10 amx_vote_delay 10 // Jak długo trwa sesja głosowania // // Wartość domyślna: 10 amx_vote_time 10 / Wyswietla w sayu glosy kto na co glosuje 1 aktywuje 0 dezaktywuje // // Wartość domyślna: 1 amx_vote_answers 1 // Stosunek głosów za i przeciw, dzięki któremu ankieta zostaje uznana za spełnioną // Wartość domyślna: 0.40 amx_votekick_ratio 0.40 // Wartość domyślna: 0.40 amx_voteban_ratio 0.40 // Wartość domyślna: 0.40 amx_votemap_ratio 0.40 // Wartość domyślna: 0.02 amx_vote_ratio 0.02 // Maksymalny czas o jaki moze zostac przedluzona mapa // // Wartość domyślna: 15 amx_extendmap_max 15 // Kroki dla kazdego rozszerzenia // // Wartość domyślna: 15 amx_extendmap_step 15 // Jezeli wybierzesz 0 zablokujesz uzytkownikom mozliwosc zmienienia jezyka na serwerze // wymusisz jezyk dany w server.cfg // // Wartość domyślna: 1 amx_client_languages 1 // Pluginy w trybie debug // 0 - niepozwala na opcje debug // 1 - dopisujac po nazwie pluginu "debug" umieszczasz je w trybie debug // 2 - Wszystkie wtyczki są wprowadzane w trybie debug // Uwaga - tryb debug wpłynie na wydajność JIT // // Wartość domyślna: 1 amx_debug 1 // Plugin wielojezykow Debug // Aby debugować język swojego kodu 2 litera w cudzysłów ("en", "de", itp.) // "" oznacza wylaczenie // // Wartość domyślna: "" amx_mldebug "" // // Poczatek pakietu konfiguracyjnego Counter-Strike // // Zapisywanie ranku na (zalecane opcje 1 dla steam / dla ns/steam 0 ) // 0 - nick // 1 - authid // 2 - ip // // Wartość domyślna: 0 csstats_rank 0 // Maksymalna ilosc graczy w statystykach, po przekroczeniu tej liczby nastapi reset statystyk // // Wartość domyślna: 3500 csstats_maxsize 5000 // Boty zapsiuja sie w rankignu 1 aktywuje 0 dezaktywuje // // Wartość domyślna: 0 csstats_rankbots 0 // Czas trwania statystyk w HUD // // Wartość domyślna: 12.0 amx_statsx_duration 12.0 // Czas w sekundach, przez który wyświetlane są statystyki HUD po końcu rundy // Wartość ujemna spowoduje usunięcie tych statystyk o daną ilość sekund przed końcem rundy // // Wartość domyślna: -2.0 amx_statsx_freeze -2.0 // Nizej dajesz cvary do dodanych pluginów amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń. amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane ers_enabled 1 //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1 ers_player_toggle 1 //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1 erc_time_ads 0 // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120 erc_random_precache "5-5" //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład: gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory: amx_killassist_enable 1 (domyślnie: 1) 0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD amx_killassist_mindamage 50 (domyślnie: 50) Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia amx_killassist_givefrags 1 (domyślnie: 1) Czy dać graczowi asystującemu fragi amx_killassist_givemoney 300 (domyślnie: 300) Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy amx_killassist_onlyalive 0 (domyślnie: 0) Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy amx_frags_multi "1.5" // wartość przez którą mnożymy fragi amx_number_round "5" // ilość rozegranych rund po których będzie pokazywać najlepszego gracza grenade_tr 2 ne_uammo_enable 1 cod_prefix 1 cod_czasblokady 15 //__________________________________________ //Anty spam Reklamowy ip_banviolators 1 // 1 - banowanie, 0 - sama podmiana tekstu ip_banminutes 60 // czas BAN'a w minutach, 0 = perm. //________________________________________________________________________ //Pouczenia warning_retry 1 - jeśli 1 to ponawia menu po wybraniu gracza warning_info_all 1 - jeśli 1 to powiadamia też innych graczy o pouczeniu //Reklama w nicku amx_reklama_www "www.onedream.pl" // Zezwala wejść graczowi z adresem tego forum. amx_reklama_sp "2" // 1 - Kick gracza z reklamą // 2 - Zmiana nicku na "REKLAMA" // MONETKI cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego) cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "0" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "0" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa // by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza // by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0 ____________________________________________________________________________________ ROUNDSOUND //tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin roundsound_tag OneDream.PL Zyczymy niezapomnianych wrazen! //w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie roundsound_information_play c //jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji roundsound_information_show 0 //sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_ct_path misc/CTS //sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter roundsound_tt_path misc/TTS // 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt) roundsound_playlist_on 1 //czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda roundsound_roundsound_on 1 //ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo roundsound_mode 0 _________________________________________________________________________________
Napisano 29.12.2013 23:47
data/lang wszystko zostało wgrane na serwer?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych