W hudzie tego nie wyświetlisz, bo hud ustawia kolory jakie ustawisz, czyli "red, green, blue", możesz do każdej klasy zrobić tak:
W codclass_X zmieniasz to:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
na to:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Darmowa");
Czyli załóżmy że klasa X będzie Darmowa
Potem w codmod.inc zmieniasz to:
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const typ_klasy[]);
na to:
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const typ_klasy[]);
A w QTM_CodMod zmiennych globalnych dodajemy:
#define
MAX_WIELKOSC_TYPU 64
new typ_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_TYPU+1]
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i zmieniasz ją na tą co dałem niżej:
public
ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 8)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
get_string(8, typ_klasy[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_TYPU);//odczytuje z klasy jaki jest typ klasy X
return ilosc_klas;
}
Noi teraz w menu dajesz np. :
"%s \r(\d%s\r) \yLv: \r%d", klasa_gracza[id], typ_klasy[id], poziom_gracza[id]
A w HUD:
[Klasa : %s (%s)", klasa_gracza[id], typ_klasy[id]
I powinno śmigać