/* Join/Leave Message 1.2 by BigBaller Just shows a basic Tsay like message to all players when user is connecting, has established connection and disconnected from your server. Just upload into your amxx/plugins folder Add join_leave.amx in your amxx/plugins.ini Restart server or change map. ENJOY! *New, You are able to turn messages off and on using the cvar amx_join_leave 1 = On 0 = Off Plugin by default is 1 Change Log v 1.0 - Started with basic messages. v 1.1 - Created a cvar to disable messages (cvar is amx_join_leave 1|0) v 1.2 - Moved the messages up, they conflicted with plugins such as StatsX and PTB */ #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Join/Leave Message","1.2","BigBaller") register_cvar("amx_join_message", "Przychodzi %name%") register_cvar("amx_joined_message", "%name% jest gotowy!") register_cvar("amx_leave_message", "Odchodzi %name%") register_cvar("amx_join_leave","1") } public client_connect(id){ new user[32], len user[0] = id len = get_user_name(id,user[1],31) set_task(2.0, "join_msg", 0, user,len + 2) return PLUGIN_CONTINUE } public client_putinserver(id){ new user[32], len user[0] = id len = get_user_name(id,user[1],31) set_task(2.0, "joined_msg", 0, user,len + 2) return PLUGIN_CONTINUE } public client_disconnect(id){ new user[32], len user[0] = id len = get_user_name(id, user[1], 31) set_task(2.0, "leave_msg", 0, user, len + 2) return PLUGIN_CONTINUE } public join_msg(user[]) { if (get_cvar_num("amx_join_leave")==0){ return PLUGIN_HANDLED } if (get_cvar_num("amx_join_leave")==1){ new message[192] get_cvar_string("amx_join_message", message, 191) replace(message, 191, "%name%", user[1]) set_hudmessage(0, 225, 0, 0.05, 0.45, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3) show_hudmessage(0, message) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public joined_msg(user[]) { if (get_cvar_num("amx_join_leave")==0){ return PLUGIN_HANDLED } if (get_cvar_num("amx_join_leave")==1){ new message[192] get_cvar_string("amx_joined_message", message, 191) replace(message, 191, "%name%", user[1]) set_hudmessage(0, 225, 0, 0.05, 0.45, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3) show_hudmessage(0, message) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public leave_msg(user[]) { if (get_cvar_num("amx_join_leave")==0){ return PLUGIN_HANDLED } if (get_cvar_num("amx_join_leave")==1){ new message[192] get_cvar_string("amx_leave_message", message, 191) replace(message, 191, "%name%", user[1]) set_hudmessage(0, 225, 0, 0.05, 0.45, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3) show_hudmessage(0, message) return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jont_Leave - Napis po prawej stronieZmiana polozenia napisu.
Temat rozp. skunew, 13.12.2013 11:35
joint leave zmiana hud polozenia napisu
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 13.12.2013 11:35
Witam bardzo proszę o przerobienie pluginy Join_Leave tak by napiy "Wchodzi gracz..." itp. były po prawej stronie mniej wiecej w samym górnym rogu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: joint, leave, zmiana, hud, polozenia, napisu
CoD Nowy
Blokada broni przy zmianie klasyNapisany przez scythe1, 13.10.2022 cod nowy, cod, mod, nowy, klasa i 5 więcej |
|
||||
Znikający HUDNapisany przez Clyr0?, 25.12.2021 hud, cs 1.6, znikajacy hud |
|
||||
HUD Only DD2HUD Only DD2 Napisany przez Mezzy, 22.05.2020 hud, only dd2, dd2, hud only dd2 i 1 więcej |
|
||||
Hud - zły zapishud - zły zapis Napisany przez Assorri, 15.04.2020 hud |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Ustawienie napisu HUDNapisany przez gravis19988, 18.11.2019 napis, hud, amx, mod, fpositions |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych