/*
Join/Leave Message 1.2 by BigBaller
Just shows a basic Tsay like message to all players when user
is connecting, has established connection and disconnected from your server.
Just upload into your amxx/plugins folder
Add join_leave.amx in your amxx/plugins.ini
Restart server or change map.
ENJOY!
*New, You are able to turn messages off and on using the cvar
amx_join_leave
1 = On
0 = Off
Plugin by default is 1
Change Log
v 1.0 - Started with basic messages.
v 1.1 - Created a cvar to disable messages (cvar is amx_join_leave 1|0)
v 1.2 - Moved the messages up, they conflicted with plugins such as StatsX and PTB
*/
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
register_plugin("Join/Leave Message","1.2","BigBaller")
register_cvar("amx_join_message", "Przychodzi %name%")
register_cvar("amx_joined_message", "%name% jest gotowy!")
register_cvar("amx_leave_message", "Odchodzi %name%")
register_cvar("amx_join_leave","1")
}
public client_connect(id){
new user[32], len
user[0] = id
len = get_user_name(id,user[1],31)
set_task(2.0, "join_msg", 0, user,len + 2)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_putinserver(id){
new user[32], len
user[0] = id
len = get_user_name(id,user[1],31)
set_task(2.0, "joined_msg", 0, user,len + 2)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id){
new user[32], len
user[0] = id
len = get_user_name(id, user[1], 31)
set_task(2.0, "leave_msg", 0, user, len + 2)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public join_msg(user[]) {
if (get_cvar_num("amx_join_leave")==0){
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_cvar_num("amx_join_leave")==1){
new message[192]
get_cvar_string("amx_join_message", message, 191)
replace(message, 191, "%name%", user[1])
set_hudmessage(0, 225, 0, 0.05, 0.45, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
show_hudmessage(0, message)
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public joined_msg(user[]) {
if (get_cvar_num("amx_join_leave")==0){
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_cvar_num("amx_join_leave")==1){
new message[192]
get_cvar_string("amx_joined_message", message, 191)
replace(message, 191, "%name%", user[1])
set_hudmessage(0, 225, 0, 0.05, 0.45, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
show_hudmessage(0, message)
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public leave_msg(user[]) {
if (get_cvar_num("amx_join_leave")==0){
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_cvar_num("amx_join_leave")==1){
new message[192]
get_cvar_string("amx_leave_message", message, 191)
replace(message, 191, "%name%", user[1])
set_hudmessage(0, 225, 0, 0.05, 0.45, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
show_hudmessage(0, message)
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jont_Leave - Napis po prawej stronieZmiana polozenia napisu.
Temat rozp. skunew, 13.12.2013 11:35
joint leave zmiana hud polozenia napisu
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 13.12.2013 11:35
Witam bardzo proszę o przerobienie pluginy Join_Leave tak by napiy "Wchodzi gracz..." itp. były po prawej stronie mniej wiecej w samym górnym rogu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: joint, leave, zmiana, hud, polozenia, napisu
CoD Nowy
Blokada broni przy zmianie klasyNapisany przez scythe1, 13.10.2022 |
|
|
|||
Znikający HUDNapisany przez Clyr0?, 25.12.2021 |
|
|
|||
HUD Only DD2HUD Only DD2 Napisany przez Mezzy, 22.05.2020 |
|
|
|||
Hud - zły zapishud - zły zapis Napisany przez Assorri, 15.04.2020 |
|
|
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] Ustawienie napisu HUDNapisany przez gravis19988, 18.11.2019 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














