Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie odnośnie statystyk.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 bioly05

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • GG:
  • Lokalizacja:Czarna
Offline

Napisano 09.12.2013 19:21

Witam, mam pytanie. Jak ktoś wbił już maksymalne statystyki, a nie ma max lvl i mu pokazuje co rundę to okienko, żeby rozdał staty, a ma je wymaxowane. Czy jest taka możliwość, że po prostu jak ktoś wbił max staty, a nie ma max lvl żeby mu to okienko do rozdawania statystyk nie pokazywało? Mam nadzieje, że dobrze wyjaśniłem. Proszę o pomoc:)


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na ZabijamBoLubie.pl
 
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.12.2013 19:45

Tobie chodzi o to że np " że możesz mieć maxymalnie 500pkt w int załóżmy no i jak zrobisz full w int czyli będziesz mial 500/500 to ci nie będzie pokazywało statystyki int?

 

Ps. Raczej się tak nie da, a jak się da to dość skomplikowane ^^


  • +
  • -
  • 0

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.12.2013 19:50

Przy wywoływaniu menu w public Odrodzenie stawiasz w odpowiednim miejscu warunek:

if(cod_get_user_level(id) > xxx)

return PLUGIN_HANDLED;

+ moduł <codmod>


  • +
  • -
  • 0

#4 bioly05

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • GG:
  • Lokalizacja:Czarna
Offline

Napisano 09.12.2013 21:04

Przy wywoływaniu menu w public Odrodzenie stawiasz w odpowiednim miejscu warunek:

if(cod_get_user_level(id) > xxx)

return PLUGIN_HANDLED;

+ moduł <codmod>

Ale ja chcę tylko wtedy gdy dany gracz ma wymaksowane statystyki


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na ZabijamBoLubie.pl
 
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.12.2013 21:09

no to if(cod_get_user_health(id) + reszta statystyk > suma statystyk) i zwracasz PLUGIN_HANDLED;


  • +
  • -
  • 0

#6 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 10.12.2013 11:38

@Magnet - get_user_health pobiera całe zdrowie, nie zdrowie maksymalne do zdobycia.


    new staty_w=0;

    new staty_i=0;

    new staty_z=0;

    new staty_s=0;

    staty_w+=PobierzWytrzymalosc(id, 1, 0, 0);

    staty_i+=PobierzInteligencje(id, 1, 0, 0);

    staty_z+=PobierzZdrowie(id, 1, 0, 0);

    staty_s+=PobierzKondycje(id, 1, 0, 0);

    if(staty_w==XXXWytrzymalosc && staty_i==XXXInteligencja && staty_z==XXXZdrowie && staty_s==XXXKondycja)

        return;

Wstawiasz to na początek funkcji PrzydzielPunkty(id), zamieniając: XXXWytrzymalosc, XXXInteligencja, XXXZdrowie, XXXKondycja na aktualne limity statystyk. Wtedy wybór statystyk nie będzie się wyświetlał gdy masz wymaksowane wszystkie statystyki.

 


  • +
  • -
  • 0

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 10.12.2013 21:47


@Magnet - get_user_health pobiera całe zdrowie, nie zdrowie maksymalne do zdobycia.


if(cod_get_user_health(id) + reszta statystyk > suma statystyk) i zwracasz PLUGIN_HANDLED;

:)


  • +
  • -
  • 0

#8 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 11.12.2013 08:26

(ano tak, nie umiem czytać).

Nadal źle, bo będziesz pobierał bonusy od perków i klas, co przyniesie nieporządany skutek. + Jeśli zrobisz pobieranie poprawnie, to nigdy nie będziesz miał ich więcej niż maksymalną wartość, także znak większości również jest zły.

 

Poza tym, po co moduł codmod, skoro TO jest codmod?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych