Witam, mam pytanie. Jak ktoś wbił już maksymalne statystyki, a nie ma max lvl i mu pokazuje co rundę to okienko, żeby rozdał staty, a ma je wymaxowane. Czy jest taka możliwość, że po prostu jak ktoś wbił max staty, a nie ma max lvl żeby mu to okienko do rozdawania statystyk nie pokazywało? Mam nadzieje, że dobrze wyjaśniłem. Proszę o pomoc:)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|


#2
Napisano 09.12.2013 19:45
Tobie chodzi o to że np " że możesz mieć maxymalnie 500pkt w int załóżmy no i jak zrobisz full w int czyli będziesz mial 500/500 to ci nie będzie pokazywało statystyki int?
Ps. Raczej się tak nie da, a jak się da to dość skomplikowane
#3
Napisano 09.12.2013 19:50
Przy wywoływaniu menu w public Odrodzenie stawiasz w odpowiednim miejscu warunek:
if(cod_get_user_level(id) > xxx)return PLUGIN_HANDLED;
+ moduł <codmod>
#4
Napisano 09.12.2013 21:04
Przy wywoływaniu menu w public Odrodzenie stawiasz w odpowiednim miejscu warunek:
if(cod_get_user_level(id) > xxx)return PLUGIN_HANDLED;
+ moduł <codmod>
Ale ja chcę tylko wtedy gdy dany gracz ma wymaksowane statystyki
#5
Napisano 09.12.2013 21:09
no to if(cod_get_user_health(id) + reszta statystyk > suma statystyk) i zwracasz PLUGIN_HANDLED;
#6
Napisano 10.12.2013 11:38
@Magnet - get_user_health pobiera całe zdrowie, nie zdrowie maksymalne do zdobycia.
new staty_w=0; new staty_i=0; new staty_z=0; new staty_s=0; staty_w+=PobierzWytrzymalosc(id, 1, 0, 0); staty_i+=PobierzInteligencje(id, 1, 0, 0); staty_z+=PobierzZdrowie(id, 1, 0, 0); staty_s+=PobierzKondycje(id, 1, 0, 0); if(staty_w==XXXWytrzymalosc && staty_i==XXXInteligencja && staty_z==XXXZdrowie && staty_s==XXXKondycja) return;
Wstawiasz to na początek funkcji PrzydzielPunkty(id), zamieniając: XXXWytrzymalosc, XXXInteligencja, XXXZdrowie, XXXKondycja na aktualne limity statystyk. Wtedy wybór statystyk nie będzie się wyświetlał gdy masz wymaksowane wszystkie statystyki.
#7
Napisano 10.12.2013 21:47
@Magnet - get_user_health pobiera całe zdrowie, nie zdrowie maksymalne do zdobycia.
if(cod_get_user_health(id) + reszta statystyk > suma statystyk) i zwracasz PLUGIN_HANDLED;
#8
Napisano 11.12.2013 08:26
(ano tak, nie umiem czytać).
Nadal źle, bo będziesz pobierał bonusy od perków i klas, co przyniesie nieporządany skutek. + Jeśli zrobisz pobieranie poprawnie, to nigdy nie będziesz miał ich więcej niż maksymalną wartość, także znak większości również jest zły.
Poza tym, po co moduł codmod, skoro TO jest codmod?