Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
C++

Funkcje czasowe

c++

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.12.2013 17:41

Mam małe pytanko. Mianowicie jak sobie radzić w C++ z czasem. Tzn. co będzie odpowiednikiem naszego ukochanego set_task?

Robiąc jakąkolwiek grę chciałbym, żeby płynność była ta sama, czyli żeby nasza postać nie chodziła 3x szybciej na lepszym komputerze.

Jak w takim razie obsługiwać wszędzie w takim samym tempie grę + jak robić "taski"?


  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.12.2013 18:00

Poczytaj o sleep ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 10.12.2013 20:34

Czy taki sztuczny licznik to dobry pomysł?

#include <iostream>
#include <Windows.h>

float fTimer = 0.0;

int main()
{
        for(;;)
        {
                Sleep(100);
	        fTimer += 0.1;
        }
}

  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.12.2013 01:40

nie


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.12.2013 13:37

sleep usypia całkowicie program

 

masz coś takiego jak timestamp użyj go lub odpal nowy wątek który właśnie obsługiwał by taski uruchamial w odpowiednim momencie


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: c++

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych