Witam posiadam na swoim serwerze Monety : http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
I chciałbym aby monety znajdowały się za HP.
HUD codmod'a :
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^n|EXP : %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|HP : %d| Tutaj maja byc monety",
nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[EXP : %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[Perk : %s]|[HP : %d]| Tutaj maja byc monety",
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W miejscu "Tutaj maja byc monety" chciałbym aby znajdowały się Monety.
Proszę o pomoc.


Dodatki SourceMod












