Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmiana wyglądu HUD

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slicli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 07.12.2013 22:32

Witam posiadam na swoim serwerze Monety : http://amxx.pl/topic...3-system-monet/

 

I chciałbym aby monety znajdowały się za HP.

 

HUD codmod'a :

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		new hp = get_user_health(target);
		
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^n|EXP : %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|HP : %d| Tutaj maja byc monety", 
		    nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	new hp = get_user_health(id);
	
	set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[EXP : %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[Perk : %s]|[HP : %d]| Tutaj maja byc monety", 
	    nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

W miejscu "Tutaj maja byc monety" chciałbym aby znajdowały się Monety.

 

Proszę o pomoc.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Oporowiec.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:146
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 07.12.2013 23:46

proszę, sprawdz:

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
    
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
        
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
        
        new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
        new Float:fProcent = 0.0;
        fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
        new hp = get_user_health(target);
        
        set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^n|EXP : %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|HP : %d| Tutaj maja byc monety",
        nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    new hp = get_user_health(id);
    
    set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[EXP : %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[Perk : %s]|[HP : %d]| [Monety: %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety[id]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Użytkownik P350 edytował ten post 07.12.2013 23:47

Reset statystyk: http://amxx.pl/topic...statystyk-2014/

 

5392 oraz 6262 Moim autorytetem  :) 


#3 Slicli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 08.12.2013 00:55

Nie można kompilować pliku, wyskakuje : 

QTM_CodMod.sma(779) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
QTM_CodMod.sma(1023) : error 017: undefined symbol "monety"
QTM_CodMod.sma(1023) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1023) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(1023) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1023) : fatal error 107: too many error messages on one line

Proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#4 R3D BuLL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:123
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 24.12.2013 11:39

Na początku pluginu CoD'a, dopisz:

native cod_get_user_coins(id)
I zamien to
monety[id]);
Na
cod_get_user_coins(id));
Zamien to
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^n|EXP : %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|HP : %d| Tutaj maja byc nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);]
Na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^n|EXP : %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|HP : %d| %i^nMonety nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, cod_get_user_coins(target));

Użytkownik R3D BuLL edytował ten post 24.12.2013 11:56

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych