Może to
nie pamiętam już jak to działa w cod modach ;x
#include amxmodx
#include amxmisc
#include codmod
#include cstrike
#include engine
new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Ma 60 naboi w M4";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id]=true
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id]=false
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "CSW_M4A1", id)
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 60)
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/