Klasa z większym magazynkiem!
Jackop95
05.12.2013
A wiec siedze juz 3 dzień nad klasą która miała by wiekszy magazynek w M4A1 tzn zamiast 30 naboi w magazynku miała by 60.
Na forum znalazłem pare funkcji ale nie działają lub ja nie umiem ich wykorzystać:
http://amxx.pl/topic...k-inteligencja/
http://amxx.pl/topic...la-danej-klasy/
Pomoże mi ktoś ??
sharkowy
05.12.2013
Pisane na szybko, sprawdź
#include amxmodx #include amxmisc #include codmod #include cstrike #include engine new const nazwa[] = "Klasa"; new const opis[] = "Ma 60 naboi w M4"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id]=true new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id) if(weapon_id) cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 60) } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id]=false
Jackop95
05.12.2013
Niedziała nadal jest 30 ammo w magazynku
Użytkownik Jackop95 edytował ten post 05.12.2013 18:00
sharkowy
05.12.2013
Na testowym bez cod moda działało, może zobacz to
#include amxmodx #include amxmisc #include codmod #include cstrike #include engine new const nazwa[] = "Klasa"; new const opis[] = "Ma 60 naboi w M4"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id]=true new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "CSW_M4A1", id) if(weapon_id) cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 60) } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id]=false
sharkowy
05.12.2013
Może to nie pamiętam już jak to działa w cod modach ;x
#include amxmodx #include amxmisc #include codmod #include cstrike #include engine new const nazwa[] = "Klasa"; new const opis[] = "Ma 60 naboi w M4"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id]=true public cod_class_disabled(id) ma_klase[id]=false public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "CSW_M4A1", id) if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_M4A1) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 60) } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
dasiek
15.12.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL