Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pomysły na unikalne moce klas/perków

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 03.12.2013 21:44

Jak w temacie - robimy burzę mózgów.
Proszę tylko, żeby nie pisać mocy typu 1/x, czy grawitacja. To ma być coś świeżego - coś, czego jeszcze nie ma. No to słucham:
  • +
  • -
  • 0

#2 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.12.2013 22:18

Ja mam pomysł (nie wiem czy realny ;P)

Coś w stylu "pojawia się i znika", czyli gracz jest widzialny przez powiedzmy sekundę i nie widzialny przez sekundę a gdy zostaje trafiony to jest widzialny do końca rundy :)

Oraz perk który daje graczowi WH (ESP) na początku rundy przez powiedzmy 10 sec :D


  • +
  • -
  • 0

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 03.12.2013 22:55

1. Mozna, ale to troche bezsensowne z takim naprzemiennym pojawianiem sie i znikaniem . Btw jest bardzo podobny Nanozolnierz ;)
2. Jest juz perk WH
  • +
  • -
  • 0

#4 ChicuuPlayGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 03.12.2013 23:02

Klasa lub perk. Gdy uzyje sie klawisza e. Wywala nas za txt na kilka sek a potem spada sie do najblizszego przeciwnika zadajac mu obrazenia

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.12.2013 08:29

Moze tak:
E nr. 1 - zapisuje id namierzonego(get_user_aiming)
E nr. 2 - w dowolnym momencie teleportuje za wrogiem
Szurne taki perk :D
  • +
  • -
  • 0

#6 corel

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 05.12.2013 22:56

Klasa posiadająca coś takiego jak kiedys na diablo ? Ze po wyskoku gdy wcisnie e lub c w zaleznosci na ktorym sa umiejetnosci klasy spada w dol zadajac sobie obrazenia (30 hp) zabija osoby w promieniu x (nwm jak mozna okreslic promien) + jest lekko widzialna

 

Pytanko - udostepnisz to czy robisz to dla siebie ?


Użytkownik corel edytował ten post 05.12.2013 22:57

  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 05.12.2013 23:07

Takie coś @UP już jest xD

Co do klasy z teleportem za wroga, to jak znajdę czas i napiszę te klase, to oczywiście udostępnie ;]


  • +
  • -
  • 0

#8 Jackop95

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:116
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 06.12.2013 09:10

Jakbyś naprawił tą klase i perk 

http://amxx.pl/topic...a-z-termowizja/

 

i udostępnił oczywiście :P

 

To byś został moim mentorem xD


Użytkownik Jackop95 edytował ten post 06.12.2013 09:11


#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.12.2013 14:23

@Jackop

No nie wiem, czy podołam :D Ale w wolnym czasie posiedzę nad tym

 

Co do perku z teleportem, to miałem chwilę i na szybko napisałem coś takiego:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
        
new const perk_name[] = "Naznaczony";
new const perk_desc[] = "1x E - oznaczenie gracza, 2x E - teleport za niego.";
    
new ma_perk[33];
new naznaczony[33];
new naznaczony2[33];
new cel[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin("x", "xx", "xxx");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);   
 
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
new origin[3]
new origin2[3]
 
if(!naznaczony[id] && !naznaczony2[id])
{
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body)
cel[id] = ofiara;
 
get_user_origin(id, origin)
naznaczony[id] = 1;
}
else if(naznaczony[id] && !naznaczony2[id] && is_user_alive(cel[id]))
{
get_user_origin(id, origin)
get_user_origin(cel[id], origin2)
origin[0] = origin2[0]
origin[1] = origin2[1]+20
origin[2] = origin2[2]+20
ColorChat(id, GREEN, "Teleportacja zakonczona pomyslnie!")
}
}
Obecna forma pozwala na oznaczenie dowolnego gracza, niezależnie od teamu.
Jednak, gdy oznaczony będzie przy ścianie - wylądujemy w niej :P
Jak znam życie, nie będzie działać, ale liczę, że ktoś przetestuje i ewentualnie podpowie, gdzie zrobiłem błąd xD

  • +
  • -
  • 0

#10 Oporowiec.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:146
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 07.12.2013 14:29

wpadlo mi do glowy cos takiego: gdy strzelimy kogos mamy 1/3 ze wyrzucimy go w powietrze oraz 1/6 ze w powietrzu go cos zabije (model pioruna czy cos w tym stylu)


Reset statystyk: http://amxx.pl/topic...statystyk-2014/

 

5392 oraz 6262 Moim autorytetem  :) 


#11 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.12.2013 14:42

Wyrzucanie w powietrze już jest :D. Hmm coś bije - widziałem gdzieś takie coś. Można łatwo skopiować :D


  • +
  • -
  • 0

#12 Oporowiec.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:146
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Zadupie
Offline

Napisano 07.12.2013 15:06

domyslam sie ze widziales bo Filip kiedys wypuscil taki perk do coda (sila pudziana, to chyba perk Filipa) ale Ty bys mogl dodac ten piorun czy cos :P 


Reset statystyk: http://amxx.pl/topic...statystyk-2014/

 

5392 oraz 6262 Moim autorytetem  :) 


#13 mati77744

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Busko-Zdrój
Offline

Napisano 07.12.2013 18:25

To tak: 

- [przepraszam że o tym mówie ale to jest KONIECZNE] przy 1/x musi sie rozwijać lista broni żeby nie było ze wszystkich (generator jest to gotowego generowania, a nie żeby jeszcze ulepszać, proszę o dodanie tej opcji)

 

- posiadanie ubrania wroga

 

- 1/x na podpalenie wroga

 

- +XX dmg z wybranej broni

 

- piorun [Do użycia.]

 

- duch [Do użycia.]

 

- wybranie ilości danych broni [np. 5 HE, 7 Smoke]

 

- pancerz

 

- powielanie danej statystyki [np. 200% int, 50% Kondycji]

 

- 1/x na oślepienie wroga

 

i tyle zadowoliłoby mnie w 100% ale jaszcze można dodać coś takiego żeby nie dostawało się automatycznie Glock/USP. Żeby bronie były tylko takie jakie wybierzemy w generatorze, ale nwm czy coś takiego jest możliwe.


  • +
  • -
  • 0

#14 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.12.2013 21:51

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.........????? xD

Chciałem, żebyście wymyślili jakieś unikalne moce dla klas, a ty mi tutaj z jakimś generatorem wyjeżdżasz xD

Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi, możesz jaśniej? :D


  • +
  • -
  • 0

#15 corel

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 08.12.2013 00:23

Tak sobie pomyślałem że może coś w stylu po wciśnięciu e na przeciwnika - ekran dzieli mu sie na 4 czesci i kazdy jest odwrocony w inna strone

Lub możesz lecieć rakietą po trafieniu w cos nastepuje autodestrukcja w promieniu x a ty odradzasz sie z 20 hp i nei mozesz po raz kolejny tego uzyc ?


  • +
  • -
  • 0

PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie :)


#16 unknowN.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.12.2013 12:28

Może  coś takiego , że klasa dostaje jakąś nową statystykę , a reszta klas ma standardowe. 


  • +
  • -
  • 0

#17 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 08.12.2013 17:28

Nie wiem, czy to możliwe, ale np. Po naciśnięciu przycisku wywala wrogów w powietrze, albo odpycha ich od siebie (odległość zależna od inteligencji) albo ma 1/x szans na wyrzucenie przeciwnika w powietrze.

 

2.Po każdym strzale, kiedy zostanie trafiony, znika na x sekund


  • +
  • -
  • 0

#18 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 20:49

RasiaQ twój 2 podpunkt "istnieje"

public Damage(id)
{
	if (ma_klase[id])
    	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);   
    	set_task(3.0, "Widac", id);
	
}

public Widac(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


A dokładniej:  http://amxx.pl/topic...a-nanozolnierz/


  • +
  • -
  • 0

#19 Chory H

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 09.12.2013 22:13

Rakieta która leci prosto i gdy zobaczy wroga natychmiast w niego uderza ( inaczej samonaprowadzajaca )
  • +
  • -
  • 1

#20 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2013 20:38

Do tej teleportacji mógłbyś dołączyć jakiś komunikat dla ofiary, żeby miała chociarz znikome szanse, np. Spójrz za siebie!!! lub coś w tym stylu.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych