Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 03.12.2013 21:44
Proszę tylko, żeby nie pisać mocy typu 1/x, czy grawitacja. To ma być coś świeżego - coś, czego jeszcze nie ma. No to słucham:
#2
Napisano 03.12.2013 22:18
Ja mam pomysł (nie wiem czy realny )
Coś w stylu "pojawia się i znika", czyli gracz jest widzialny przez powiedzmy sekundę i nie widzialny przez sekundę a gdy zostaje trafiony to jest widzialny do końca rundy
Oraz perk który daje graczowi WH (ESP) na początku rundy przez powiedzmy 10 sec
#3
Napisano 03.12.2013 22:55

2. Jest juz perk WH
#4
Napisano 03.12.2013 23:02
#5
Napisano 04.12.2013 08:29
E nr. 1 - zapisuje id namierzonego(get_user_aiming)
E nr. 2 - w dowolnym momencie teleportuje za wrogiem
Szurne taki perk

#6
Napisano 05.12.2013 22:56
Klasa posiadająca coś takiego jak kiedys na diablo ? Ze po wyskoku gdy wcisnie e lub c w zaleznosci na ktorym sa umiejetnosci klasy spada w dol zadajac sobie obrazenia (30 hp) zabija osoby w promieniu x (nwm jak mozna okreslic promien) + jest lekko widzialna
Pytanko - udostepnisz to czy robisz to dla siebie ?
Użytkownik corel edytował ten post 05.12.2013 22:57
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
#7
Napisano 05.12.2013 23:07
Takie coś @UP już jest
Co do klasy z teleportem za wroga, to jak znajdę czas i napiszę te klase, to oczywiście udostępnie ;]
#8
Napisano 06.12.2013 09:10
Jakbyś naprawił tą klase i perk
http://amxx.pl/topic...a-z-termowizja/
i udostępnił oczywiście
To byś został moim mentorem
Użytkownik Jackop95 edytował ten post 06.12.2013 09:11
#9
Napisano 07.12.2013 14:23
@Jackop
No nie wiem, czy podołam Ale w wolnym czasie posiedzę nad tym
Co do perku z teleportem, to miałem chwilę i na szybko napisałem coś takiego:
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <engine>#include <hamsandwich>#include <ColorChat>new const perk_name[] = "Naznaczony";new const perk_desc[] = "1x E - oznaczenie gracza, 2x E - teleport za niego.";new ma_perk[33];new naznaczony[33];new naznaczony2[33];new cel[33];public plugin_init(){register_plugin("x", "xx", "xxx");cod_register_perk(perk_name, perk_desc);}public cod_perk_enabled(id){ma_perk[id] = true;}public cod_perk_disabled(id){ma_perk[id] = false;}public cod_class_skill_used(id){new origin[3]new origin2[3]if(!naznaczony[id] && !naznaczony2[id]){new ofiara, body;get_user_aiming(id, ofiara, body)cel[id] = ofiara;get_user_origin(id, origin)naznaczony[id] = 1;}else if(naznaczony[id] && !naznaczony2[id] && is_user_alive(cel[id])){get_user_origin(id, origin)get_user_origin(cel[id], origin2)origin[0] = origin2[0]origin[1] = origin2[1]+20origin[2] = origin2[2]+20ColorChat(id, GREEN, "Teleportacja zakonczona pomyslnie!")}}Obecna forma pozwala na oznaczenie dowolnego gracza, niezależnie od teamu.Jednak, gdy oznaczony będzie przy ścianie - wylądujemy w niejJak znam życie, nie będzie działać, ale liczę, że ktoś przetestuje i ewentualnie podpowie, gdzie zrobiłem błąd
#10
Napisano 07.12.2013 14:29
wpadlo mi do glowy cos takiego: gdy strzelimy kogos mamy 1/3 ze wyrzucimy go w powietrze oraz 1/6 ze w powietrzu go cos zabije (model pioruna czy cos w tym stylu)
#11
Napisano 07.12.2013 14:42
Wyrzucanie w powietrze już jest . Hmm coś bije - widziałem gdzieś takie coś. Można łatwo skopiować
#12
Napisano 07.12.2013 15:06
domyslam sie ze widziales bo Filip kiedys wypuscil taki perk do coda (sila pudziana, to chyba perk Filipa) ale Ty bys mogl dodac ten piorun czy cos
#13
Napisano 07.12.2013 18:25
To tak:
- [przepraszam że o tym mówie ale to jest KONIECZNE] przy 1/x musi sie rozwijać lista broni żeby nie było ze wszystkich (generator jest to gotowego generowania, a nie żeby jeszcze ulepszać, proszę o dodanie tej opcji)
- posiadanie ubrania wroga
- 1/x na podpalenie wroga
- +XX dmg z wybranej broni
- piorun [Do użycia.]
- duch [Do użycia.]
- wybranie ilości danych broni [np. 5 HE, 7 Smoke]
- pancerz
- powielanie danej statystyki [np. 200% int, 50% Kondycji]
- 1/x na oślepienie wroga
i tyle zadowoliłoby mnie w 100% ale jaszcze można dodać coś takiego żeby nie dostawało się automatycznie Glock/USP. Żeby bronie były tylko takie jakie wybierzemy w generatorze, ale nwm czy coś takiego jest możliwe.
#14
Napisano 07.12.2013 21:51
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.........?????
Chciałem, żebyście wymyślili jakieś unikalne moce dla klas, a ty mi tutaj z jakimś generatorem wyjeżdżasz
Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi, możesz jaśniej?
#15
Napisano 08.12.2013 00:23
Tak sobie pomyślałem że może coś w stylu po wciśnięciu e na przeciwnika - ekran dzieli mu sie na 4 czesci i kazdy jest odwrocony w inna strone
Lub możesz lecieć rakietą po trafieniu w cos nastepuje autodestrukcja w promieniu x a ty odradzasz sie z 20 hp i nei mozesz po raz kolejny tego uzyc ?
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
#16
Napisano 08.12.2013 12:28
Może coś takiego , że klasa dostaje jakąś nową statystykę , a reszta klas ma standardowe.
#17
Napisano 08.12.2013 17:28
Nie wiem, czy to możliwe, ale np. Po naciśnięciu przycisku wywala wrogów w powietrze, albo odpycha ich od siebie (odległość zależna od inteligencji) albo ma 1/x szans na wyrzucenie przeciwnika w powietrze.
2.Po każdym strzale, kiedy zostanie trafiony, znika na x sekund
#18
Napisano 08.12.2013 20:49
RasiaQ twój 2 podpunkt "istnieje"
public Damage(id) { if (ma_klase[id]) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); set_task(3.0, "Widac", id); } public Widac(id) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
A dokładniej: http://amxx.pl/topic...a-nanozolnierz/
#19
Napisano 09.12.2013 22:13
#20
Napisano 12.12.2013 20:38
Do tej teleportacji mógłbyś dołączyć jakiś komunikat dla ofiary, żeby miała chociarz znikome szanse, np. Spójrz za siebie!!! lub coś w tym stylu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych