Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cały czas ten sam błąd


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 michalek12321

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:cserwerek
Offline

Napisano 05.07.2009 22:09

Siemka. Irytuje mnie cały czas jedna rzecz. Nie moge kompilować map ponieważ wyskakuje mi to

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: E:Program FilesCounter-Strike 1.6


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:Program FilesValve Hammer Editorsut.map" "D:Program FilesValve Hammer Editormapssut.map"


** Executing...
** Command: D:PROGRA~1VALVEH~1toolsqcsg.exe
** Parameters: "D:Program FilesValve Hammer Editormapssut"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering D:Program FilesValve Hammer Editormapssut.map
Entity 0, Brush 0: mixed face contentsCreateBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8... (0)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8... (0)
WARNING: couldn't open program filescounter-strike 1.6cstrikecs_office.wad
0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: D:PROGRA~1VALVEH~1toolsqbsp2.exe
** Parameters: "D:Program FilesValve Hammer Editormapssut"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----
LEAK LEAK LEAK
LEAK LEAK LEAK
LEAK LEAK LEAK
LEAK LEAK LEAK
0 seconds elapsed


A to najbardziej

WARNING: couldn't open program filescounter-strike 1.6cstrikecs_office.wad
0 seconds elapsed



Wiem że nie może otworzyć cs_office.wad ale ja mam ten pilik. Pomyślałem że wyrzucę wszystkie pliki wad i dam od nowa ale to nie pomaga na mapie zmieniłem wszystkie txt i dalej nic. Pomocy. Po ściągnięciu nowych wadów wkułko wyskakuje o halflife.wad i cstrike.wad
  • +
  • -
  • 0

#2 gk62

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 06.07.2009 07:36

Wrzuć tu .rmf tej mapki
  • +
  • -
  • 0

#3 michalek12321

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:cserwerek
Offline

Napisano 06.07.2009 10:01

po co mam wrzucać jak obojetnie jaką mape zrobię to cały czas to samo
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 06.07.2009 10:10

Co ty masz za kompilatory :/
Weź te stąd:
http://abes-mapper.x.../KBAT_v_1.8.exe

I pamiętaj że w ścieżkach do kompilatorów nie może być spacji. Wgraj sobie je najlepiej do "C:kompilatory"

Aha. Nie czyta ci wad bo CS'a masz na E a VHE na D.
CS i VHE muszą być na tej samej partycji!!!
  • +
  • -
  • 0

#5 michalek12321

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:cserwerek
Offline

Napisano 06.07.2009 11:02

ok wady mi czyta ale teraz nie kompiluje mi do pliku bsp tylko cały czas map
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 06.07.2009 11:08

Pokaż log z kompilacji
  • +
  • -
  • 0

#7 michalek12321

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:cserwerek
Offline

Napisano 06.07.2009 11:14

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: E:Program FilesCounter-Strike 1.6


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "E:Program FilesValve Hammer Editormapssut.map" "E:Program FilesCounter-Strike 1.6cstrikemapssut.map"


** Executing...
** Command: E:PROGRA~1VALVEH~1toolsqcsg.exe
** Parameters: "E:Program FilesCounter-Strike 1.6cstrikemapssut"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering E:Program FilesCounter-Strike 1.6cstrikemapssut.map
CreateBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8... (0)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8... (0)
Using WAD File: program filescounter-strike 1.6valvehalflife.wad
Using WAD File: program filescounter-strike 1.6cstrikecstrike.wad
0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: E:PROGRA~1VALVEH~1toolsqbsp2.exe
** Parameters: "E:Program FilesCounter-Strike 1.6cstrikemapssut"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----
LEAK LEAK LEAK
LEAK LEAK LEAK
LEAK LEAK LEAK
LEAK LEAK LEAK
0 seconds elapsed


  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 06.07.2009 12:49

Czytałeś dokładnie mojego posta? To przeczytaj....
  • +
  • -
  • 0

#9 darosevic

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.10.2009 22:12

Ma problem z kompilacja mojej mapy.Wyskakuje mi taki bląd.POMOCY!!! :

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:edycjaHammerKOMPIL~1hlcsg.exe F:Steamsteamappsdaro87counter-strikecstrike_polishmapszombiefortress
Entering F:Steamsteamappsdaro87counter-strikecstrike_polishmapszombiefortress.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.02 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.13 seconds)

Using Wadfile: steamsteamappsdaro87counter-strikevalvedecals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: steamsteamappsdaro87counter-strikevalvecached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: steamsteamappsdaro87counter-strikevalvehalflife.wad
- Contains 10 used textures, 83.33 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: steamsteamappsdaro87counter-strikecstriketorntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: steamsteamappsdaro87counter-strikecstriketswad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (29 textures in wad)
Using Wadfile: steamsteamappsdaro87counter-strikecstrikecs_bdog.wad
- Contains 2 used textures, 16.67 percent of map (132 textures in wad)

Texture usage is at 0.29 mb (of 4.00 mb MAX)
0.16 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:edycjaHammerKOMPIL~1hlbsp.exe F:Steamsteamappsdaro87counter-strikecstrike_polishmapszombiefortress

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...628 (0.03 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_start @ (-2560,-2176,-1152)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...655 (0.03 seconds)
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity info_player_start @ (-2560,-2176,-1152)
SolidBSP [hull 2] 500...661 (0.03 seconds)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity info_player_start @ (-2560,-2176,-1152)
SolidBSP [hull 3] 500...652 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity info_player_start @ (-2560,-2176,-1152)
0.36 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:edycjaHammerKOMPIL~1hlvis.exe F:Steamsteamappsdaro87counter-strikecstrike_polishmapszombiefortress
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file F:Steamsteamappsdaro87counter-strikecstrike_polishmapszombiefortress.log for the cause.

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:edycjaHammerKOMPIL~1hlrad.exe F:Steamsteamappsdaro87counter-strikecstrike_polishmapszombiefortress
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file F:Steamsteamappsdaro87counter-strikecstrike_polishmapszombiefortress.log for the cause.

----- END hlrad -----






P.S:przy próbie załadowania mapki wyskakuje jeszcze coś takiego:

AllocBlock: full




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych