Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[BŁĄD]: Rozłączono, ponieważ niektóre pliki gry nie posiadają podpisu...


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bakacz

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 03.12.2013 12:38

Witam, wgrywam nową mapke na serwer próbuje wejść i wywala taki błąd:

 

Rozłączono, ponieważ niektóre pliki gry nie posiadają podpisu cyfrowego lub ten podpis jest błędny. Nie pozwala to na połączenie z serwerem zabezpieczonym przez VAC..


  • +
  • -
  • 0

#2 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.12.2013 17:02

Wgrywaj mapy za pomocą WorkShopu wtedy będą posiadały certyfikat cyfrowy albo wyłącz na serwerze VAC'a :)


Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#3 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 10.12.2013 23:26

To chyba błąd po stronie klienta bardziej. Włącz aktualizacje i sprawdź spójność plików (biblioteka->właściwości gry)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych