Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwieki po zadaniu obrażeń


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Online

Napisano 02.12.2013 00:29

Witam, w modzie Zombie Plague 4.3 jest coś takiego jak nemezis otrzyma obrażenia to słychać losowe dźwięki i właśnie chciał bym się dowiedzieć jak to zrobić, bo sprawdzałem w kodzie modu, ale nic tam nie zrozumiałem, może wy coś poradzicie.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.12.2013 07:17

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage");
public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits)
{
	if(victim == attacker || !is_user_connected(attacker))
	return HAM_IGNORED;
	
	if(victim == nemesis) //sprawdzasz tutaj czy ofiara to nemesis
	{
		//tutaj odtwarzasz dzwiek
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.12.2013 08:10

do odworzeniu dźwięku użyjesz albo client_cmd(id_gracza,"play mp3 dzwiek.mp3") nie jestem pewny czy komenda jest dobra - w tym wypadku tylko gracz o ID to usłyszy lub emit_sound i wtedy "każdy to usłyszy".


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Online

Napisano 03.12.2013 11:58

@norbi1952, czy to będzie działać na zasadzie że gdy zawsze zadamy obrażenia zawsze się odtworzy dźwięk?? Czy muszę dodać jakiś limit obrażeń?


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 03.12.2013 12:40

Event TakeDamage wywoluje sie zawsze przy zadaniu/otrzymaniu obrazen.
Jesli chcesz wprowadzic dzwiek od x obrazen, to stawiasz warunek if(damage> x).....
A jak szansa na dzwiek to random
  • +
  • -
  • 1

#6 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Online

Napisano 03.12.2013 14:35

Tak myślałem, close


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 03.12.2013 15:51

do odworzeniu dźwięku użyjesz albo client_cmd(id_gracza,"play mp3 dzwiek.mp3") nie jestem pewny czy komenda jest dobra - w tym wypadku tylko gracz o ID to usłyszy lub emit_sound i wtedy "każdy to usłyszy".

*

Mała poprawka

mp3 play dzwiek.mp3

mp3 stop


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 03.12.2013 17:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych