Resetowanie życia, zdrowia, kondycji itp....
bioly05
29.11.2013
Witam mam pytanie. Jak zresetować statystki takie jak życie, zdrowie itp. wszystkim graczom na serwerze?
GenerR
29.11.2013
Ale po co to wogóle robić ? Gracz dalej wejdzie na serwer i sobie te statystyki rozda tak jak miał wcześniej.
MAGNET
30.11.2013
register_clcmd("say /reset2", "Reset2")
pubic Reset2()
{
punkty_gracza[0] = punkty_gracza[0] + zdrowie_gracza[0] + inteligencja_gracza[0] + wytrzymalosc_gracza[0]+kondycja_gracza[0];
zdrowie_gracza[0] = 0;
inteligencja_gracza[0] = 0;
wytrzymalosc_gracza[0] = 0;
kondycja_gracza[0] = 0;
Pisane z tel.
Blood Angel
30.11.2013
@Magnet
Ta, to lepiej poprawić, nie sądzisz? Wątpię żeby autor tematu chciał by wszyscy mogli używać tej komendy. Teraz może używać tylko gracz z flagą A.
register_clcmd("say /reset2", "Reset2", ADMIN_IMMUNITY)
pubic Reset2() { punkty_gracza[0] = punkty_gracza[0] + zdrowie_gracza[0] + inteligencja_gracza[0] + wytrzymalosc_gracza[0] + kondycja_gracza[0]; zdrowie_gracza[0] = 0; inteligencja_gracza[0] = 0; wytrzymalosc_gracza[0] = 0; kondycja_gracza[0] = 0; }
Blood Angel
30.11.2013
Tak, zadziała to na podobnej zasadzie jak by każdy gracz który jest na serwerze wpisał /reset w tym samym momencie.
Klakier
03.12.2013
kondycja_gracza[0] = 0;
ustawi serwerowi 0 kondycji - bez sensu. Lepiej zrobić pętle.
new Players[32], Num; get_players(Players, Num); for(new i=0; i < Num; i++) { new id=Players; client_cmd(id, "say /reset"); }
ew.
new Players[32], Num; get_players(Players, Num); for(new i=0; i < Num; i++) { new id=Players; punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] + kondycja_gracza[id]; zdrowie_gracza[id] = 0; inteligencja_gracza[id] = 0; wytrzymalosc_gracza[id] = 0; kondycja_gracza[id] = 0; }