Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie na temat wydajności serwera CS


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Klycior

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 04.07.2009 23:35

Witam,

Mam pytanie ponieważ zastanawia mnie jedno:

W wielu firmach gdzie są sprzedawane gry Counter Strike 1.6 oraz Counter Strike Source to zauważyłem że mowa o tickrate.Moje pytanie sprowadzam czy tickrate jest również stosowane w CS czy tylko CS:S.

Jako że znalazłem klika firm hostingujących serwery gdzie jest możliwość większego tickrate w CS a znowu na innym hostingach twierdzą że nie ma czegoś takiego jak tickrate w CS 1.6
  • +
  • -
  • 0

#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 05.07.2009 10:12

Jako że znalazłem klika firm hostingujących serwery gdzie jest możliwość większego tickrate w CS a znowu na innym hostingach twierdzą że nie ma czegoś takiego jak tickrate w CS 1.6

Na dobrą sprawę ticrate przy serwerach HLDS1 nic nie daje, dopiero w połączeniu z komendą max_fps można mówić o jakiejś "kontroli" wydajności. Większość firm hostingowych (profesjonalnych) blokuje obie te wartości, im one większe tym większe zużycie procesora. Przy serwerach na starym silniku tak naprawdę większych ograniczeń co do tych wartości nie ma, firmy hostingowe oferują serwery z ticrate od 150-400, bo i tak serwer z reguły więcej niż 200fps nie wyciągnie. Zresztą od 100fps w górę nie ma różnicy. :-)

Jeśli chodzi o HLDS2 (CS:S) ticrate ma większe znaczenie, firmy ograniczają tą komendę do wartości 66, dlaczego? Powód jest prosty - im więcej serwerów tym większe obciążenie dla maszyny, a dla CS:S który oferuje lepszą grafikę, a co za tym idzie większe obciążenie jest to ważne. Zblokowanie komendy ticrate oznacza że serwer nie przekroczy danej ilości klatek na sekunde (FPS) więc i jakoś gry niższa.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych