Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie kompiluje klasy co źle dalej zrobiłem?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Royale

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.11.2013 14:48

Siema co zrobiłem źle że nie chce mi tej klasy skompilować ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Determinator SILVER |1|";
new const opis[] = "1/10 na wyrzucenie broni z m4 i AK-47, widzi niewidzialnych, 4 skoki";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 || 1<<CSW_AK47;;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];

public plugin_init()
{
        register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas");
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return;
                
        if(!ma_klase[host])
                return;
                
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
 
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return;
 
if(random_num(1, 10) != 1)
return;
 
client_cmd(id, "drop");
}
public CmdStart(id, uc_handle)

{

	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase

		return FMRES_IGNORED;

	

	new flags = pev(id, pev_flags);

	

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

	{

		skoki[id]--;

		new Float:velocity[3];

		pev(id, pev_velocity,velocity);

		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

		set_pev(id, pev_velocity,velocity);

	}

	else if(flags & FL_ONGROUND)

		skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa

	

	return FMRES_IGNORED;

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



#2 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2013 14:52

8 linijka, są 2 średniki

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 || 1<<CSW_AK47;;

Prawidłowy kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>


new const nazwa[] = "Determinator SILVER |1|";
new const opis[] = "1/10 na wyrzucenie broni z m4 i AK-47, widzi niewidzialnych, 4 skoki";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 || 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];


public plugin_init()
{
        register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas");
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
}


public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;


public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return;
                
        if(!ma_klase[host])
                return;
                
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);


if(!is_user_alive(idattacker))
return;


if(!ma_klase[idattacker])
return;


if(random_num(1, 10) != 1)
return;


client_cmd(id, "drop");
}
public CmdStart(id, uc_handle)


{


if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase


return FMRES_IGNORED;






new flags = pev(id, pev_flags);






if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])


{


skoki[id]--;


new Float:velocity[3];


pev(id, pev_velocity,velocity);


velocity[2] = random_float(265.0,285.0);


set_pev(id, pev_velocity,velocity);


}


else if(flags & FL_ONGROUND)


skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa






return FMRES_IGNORED;


}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 


  • +
  • -
  • 1

#3 Royale

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.11.2013 15:00

Okej dzięki skompilowało mi i mam taki o to error :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dupet.sma(35) : warning 217: loose indentation
Header size:            556 bytes
Code size:             1952 bytes
Data size:             1000 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=785 cells (3140 bytes)
Total requirements:   19892 bytes

1 Warning.
Done.

Czy jest on groźny?



#4 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2013 15:15

Nie jest to error tylko warring ;P Nie jest groźny, jeżeli chcesz się go pozbyć to 

Po:

#include <fakemeta>

Dodaj:

#pragma tabsize 0

Lub wrzuć kod klasy w AMXX Studio, u góry w zakładce "Tools" wciśnij "Indenter"


Użytkownik MarViner edytował ten post 27.11.2013 15:19

  • +
  • -
  • 1

#5 Royale

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.11.2013 15:23

okej dzięki ;)



#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 27.11.2013 17:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych