Siema co zrobiłem źle że nie chce mi tej klasy skompilować ?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Determinator SILVER |1|"; new const opis[] = "1/10 na wyrzucenie broni z m4 i AK-47, widzi niewidzialnych, 4 skoki"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 || 1<<CSW_AK47;; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; new skoki[33]; public plugin_init() { register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public Damage(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 10) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa return FMRES_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */