Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Overflowed Reliable channel overflowed


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 bossikES

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.11.2013 00:02

Witam, wgrałem sobie na serwer roundsound i gdy kończy się runda i rs gra to gdy się skończy wywala taki błąd : "

 
BoSSik overflowed
Reliable channel overflowed" BoSSik to mój nick. (byłem sam na serwerze)
 
nw o co chodzi proszę pomóżcie :(

  • +
  • -
  • 0

#2 bossikES

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.11.2013 07:23

@Edit.

 

Rozwiązałem problem, ponoć to było przez to, że za dużo informacji w HUD na raz, więc zmieniłem czas swyświetlania infromacji z pluginu roundsound i nie wywala :)

 

 

@Edit.

 

Raz nie wywaliło, lecz potem znowu :(

 

@Edit2.

 

Usunąłem jeden plugin, który być może kolizował i jak na razie nie wywala błąd.

 

@Edit3.

 

A jednak nadal wyskakuje błąd :( 2/3 rundy spoko i potem znowu :[ nie wiem o co chodzi :/ może wina pluginu na roundsound ?

 

Moja lista pluginów:

 

raty.amxx
polski_cs.amxx
admin_spec_esp.amxx
backweapons.amxx
ad_manager.amxx
abd.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
grenade_trail.amxx
Allow_round_finish.amxx
parachute.amxx
high_ping_kicker.amxx
c4.amxx
napisz_skarge.amxx
inf_smierc.amxx
resetscore.amxx
corpse_realism.amxx
weaponmenu.amxx
flop10.amxx
bulletdamage.amxx
bad_rcon_ban.amxx
spambot_ban.amxx
spambot_block.amxx
anty_reklama.amxx
ultimate_ss.amxx
Vip_Ultimate.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
132871092113249.amxx <--- to jest ten roundsound
kill_assist.amxx

Użytkownik bossikES edytował ten post 26.11.2013 07:41

  • +
  • -
  • 0

#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 26.11.2013 18:43

wyłącz backpweapons,grenade trail,corpse_realism i sprawdź, czy nadal będzie błąd. Dzieje się on na skutek zbyt dużej ilości odpalania się modeli, dźwięków czy też plików sprite w jednym momencie, zbyt dużej ilości kanałów hud.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#4 bossikES

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.11.2013 20:10

wyłącz backpweapons,grenade trail,corpse_realism i sprawdź, czy nadal będzie błąd. Dzieje się on na skutek zbyt dużej ilości odpalania się modeli, dźwięków czy też plików sprite w jednym momencie, zbyt dużej ilości kanałów hud.

dzięki za pomoc, za chęci + leci :) tak btw. to musiałem usunąć Vip_ultimate bo był zbugowany i co 2 sek. jakies informacje na HUD'zie się pokazywały i daltego tak się działo.


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.07.2015 14:30

http://darkgl.pl/201...nnel-overflowed
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych