Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Paladyn skoki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 03.07.2009 19:35

Witam, mam pytanie do graczy ktorzy posiadaja własny serwer diablo moda czy macie problem z Paladynem i jego skokami ze wam nie działają??

Od jakiegos czasu u mnie nie działają skoki a wcześniej działąły a nic nie było zmieniane.
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 04.07.2009 08:25

Pojawia sie ikona przy zmianie na noz u paladyna (aktywacja longjump)?
  • +
  • -
  • 0

#3 DK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 04.07.2009 08:46

TAK
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 04.07.2009 09:12

Do ustawiania long jump paladynowi uzywam funkcji z fakemeta_util:
stock fm_set_user_longjump(index, bool:longjump = true, bool:tempicon = true) {
	if (longjump == fm_get_user_longjump(index))
		return

	if (longjump) {
		engfunc(EngFunc_SetPhysicsKeyValue, index, "slj", "1")
		if (tempicon) {
			static msgid_itempickup
			if (!msgid_itempickup)
				msgid_itempickup = get_user_msgid("ItemPickup")

			message_begin(MSG_ONE, msgid_itempickup, _, index)
			write_string("item_longjump")
			message_end()
		}
	}
	else
		engfunc(EngFunc_SetPhysicsKeyValue, index, "slj", "0")
}
Wiec skoro pojawia sie ikona, to funkcja jest wykonywana, a skoro skok nie dziala to cos jest nie tak z:
engfunc(EngFunc_SetPhysicsKeyValue, index, "slj", "1")

Jak wiadomo, silnik HalfLife nie jest idealny, ani tez jednym z lepszych i stawiam, ze cos sie mu popsulo... Czyli trzeba zrobic cos co by to odkrecilo, np. od resetu serwera po jego reinstalacje.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych