Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Pytanie] Jak pobrać nazwe klasy?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 20.11.2013 20:23

Siemka

Chcę zrobić nowy hud lecz nie wiem jak pobrać nazwę klasy, chodzi mi dokładnie o taką funkcję:

if(klasa_gracza[id]==Elektryk && (klasa_gracza[id]==Pomagier && (klasa_gracza[id]==Rocketman (P))

Czyli chcę pobrać nazwy takich klas, jak:

  • Elektryk
  • pomagier
  • Rocketman (P)

Myślałem, nad natywach lecz może jest inny sposób.

Czekam na wasze propozycje.


  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 20.11.2013 21:04

http://amxx.pl/dokum...-get-class-name

 

jak chcesz sprawdzić czy "to ta klasa" użyj equal

if(equal(zmienna_z_nazwa_klasy,"Elektryk"))
client_print(id,print_center,"Masz elektryka");

takie coś dla przykładu


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 20.11.2013 21:27

Jeżeli chce parę klas to mam tak zrobić:

if(equal(zmienna_z_nazwa_klasy,"Elektryk", "Pomagier", "Rocketman (P)"))

A co mam wstawić w miejsce:

zmienna_z_nazwa_klasy

  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 20.11.2013 21:42

Właśnie dlatego wstawiłem link do dokumentacji. tu masz "Gotowca" - mam nadzieję ze ogarniesz temat ;)


new Return[64];
cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), Return, charsmax(Return));
if(equal(Return,"Elektryk") || equal(Return,"Pomagier") || equal(Return,"Rocketman (P)"))
{
  //cos robi
}

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#5 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 20.11.2013 22:07

Tak ma to wyglądać .?

if(equal(Return,"Elektryk") || equal(Return,"Pomagier") || equal(Return,"Rocketman (P)"))
         {
          
         set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
         
         else
 
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
         
    }

  • +
  • -
  • 0

#6 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 22.11.2013 19:10

Nie mogłem dać edytuj.

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    
    new Return[64];
         cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), Return, charsmax(Return));
    
    new hp = get_user_health(id);

    if(equal(Return,"Elektryk") || equal(Return,"Pomagier") || equal(Return,"Rocketman (P)"))
         {
          
         set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
         
         else
 
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d^n^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
         
    }
         
    return PLUGIN_CONTINUE;
}  

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych