Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

want id of player


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7171
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.11.2013 04:38

<!-- BEGIN TEMPLATE: postbit_external -->
<div>#include &lt;amxmodx&gt; <br />#include &lt;engine&gt; <br /><br />#define PLUGIN &quot;Spec Bonus HP&quot; <br />#define VERSION &quot;1.0&quot; <br />#define AUTHOR &quot;Shooting King&quot; <br /><br />new bool:g_bonusGiven[33]; <br />new bool:g_bonusOver[33]; <br />new pcvar_hp; <br /><br />public plugin_init() <br />{ <br /> register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ); <br /> register_clcmd( &quot;say /givehp&quot;, &quot;cmd_GiveHp&quot; ); <br /> register_clcmd( &quot;say_team /givehp&quot;, &quot;cmd_GiveHp&quot; ); <br /> <br /> pcvar_hp = register_cvar( &quot;amx_sk_sbhp&quot;, &quot;50&quot; ); <br /> <br /> register_event( &quot;HLTV&quot;, &quot;event_NewRound&quot;, &quot;a&quot;, &quot;1=0&quot;, &quot;2=0&quot; ); <br />} <br /><br />public event_NewRound() <br />{ <br /> for( new i=1; i &lt; 33; i++ ) <br /> { <br /> g_bonusGiven[i] = false; <br /> g_bonusOver[i] = false; <br /> } <br />} <br /><br />public client_putinserver(id) <br />{ <br /> g_bonusGiven[id] = false; <br /> g_bonusOver[id] = false; <br />} <br /><br />public cmd_GiveHp(id) <br />{ <br /> new iSpecMode = entity_get_int(id, EV_INT_iuser1); <br /> if(iSpecMode == 0 || iSpecMode == 3) <br /> { <br /> client_print( id, print_chat, &quot;You are not a Spectating a player.&quot; ); <br /> return PLUGIN_CONTINUE; <br /> } <br /> <br /> if(g_bonusOver[id]) <br /> { <br /> client_print( id, print_chat, &quot;You have already given hp to some other player this round. Try again next round&quot; ); <br /> return PLUGIN_CONTINUE; <br /> } <br /> <br /> new iSpec = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); <br /> <br /> if(g_bonusGiven[iSpec]) <br /> { <br /> client_print( id, print_chat, &quot;Bonus to this player has already been given by some other player.&quot; ); <br /> return PLUGIN_CONTINUE; <br /> } <br /> <br /> entity_set_float( iSpec, EV_FL_health, (entity_get_float(iSpec, EV_FL_health)+get_pcvar_float(pcvar_hp))); <br /> <br /> g_bonusGiven[id] = true; <br /> g_bonusOver[id] = true; <br /> return PLUGIN_CONTINUE; <br />} <br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />i want the id of player who get my bonus</div>


<!-- END TEMPLATE: postbit_external -->

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych