Witam. Tak jak w nazwie tematu, wie ktoś jak podmienić w tym pluginie muzyke przy odliczaniu czasu do wybuchu bomby ?? Chodzi mi o plik "bmb_planted.wav". Chce go podmienić na inną muzyczke, problem w tym, że w pliku .sma podmieniam :
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.11.2013 01:42
Witam. Tak jak w nazwie tematu, wie ktoś jak podmienić w tym pluginie muzyke przy odliczaniu czasu do wybuchu bomby ?? Chodzi mi o plik "bmb_planted.wav". Chce go podmienić na inną muzyczke, problem w tym, że w pliku .sma podmieniam :
Napisano 18.11.2013 07:43
Napisano 18.11.2013 10:47
Skonwertowałem z formatu .mp3 na .wav w programie Free WMA Mp3 Converter, i przy konwertowaniu ustawiłem na .wav 16 bit STEREO
Napisano 18.11.2013 10:57
proszę ![]()
Użytkownik 5gram edytował ten post 18.11.2013 10:58
Napisano 18.11.2013 11:32
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"
new const g_szBombModels[][] = {
"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
"models/ch-m/frost_man.mdl",
"models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {
"sound/ch-s/bmb_planted.wav",
"sound/ch-s/bmb_defused.wav",
"sound/ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
new g_iLedSprite;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}
public plugin_precache()
{
new i;
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
precache_model(g_szBombModels[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
precache_sound(g_szBombSounds[i]);
g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}
public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
{
static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
public logevent_BombPlanted()
{
client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 0 ] );
//emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public logevent_BombDefused()
{
client_cmd( 0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 1 ] );
client_cmd( 0, "wait;mp3 stop" );
//client_cmd(0, "wait;stopsound");
//emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public logevent_BombExploded()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", g_szBombSounds[ 2 ] );
//emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
{
if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 18.11.2013 11:44
a tutaj :
new const g_szBombSounds[][] = {
"sound/ch-s/bmb_planted.wav",
"sound/ch-s/bmb_defused.wav",
"sound/ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
nie musze podmienić czasem
"sound/ch-s/bmb_planted.wav",
na
"sound/ch-s/muzyczka.mp3",
??
Napisano 18.11.2013 11:48
hehehhe miło
okej ide wgrać i zobacze czy działa
Napisano 18.11.2013 11:51
Tutaj masz pozostałe jako Mp3
bmb_defuse_failure.mp3 59,1 KB 74 Ilość pobrań
bmb_defused.mp3 23,67 KB 76 Ilość pobrań
bmb_planted.mp3 281,22 KB 68 Ilość pobrań
Format : MPEG Audio File size : 23.7 KiB Duration : 2s 977ms Overall bit rate mode : Constant Overall bit rate : 64.0 Kbps Writing library : LAME3.99r Audio Format : MPEG Audio Format version : Version 2.5 Format profile : Layer 3 Duration : 2s 977ms Bit rate mode : Constant Bit rate : 64.0 Kbps Channel(s) : 1 channel Sampling rate : 11.025 KHz Compression mode : Lossy Stream size : 23.3 KiB (98%) Writing library : LAME3.99r Encoding settings : -m m -V 4 -q 2 -lowpass 5.5 -b 64
Badź jak wolisz
bmb_defuse_failure.mp3 144,58 KB 82 Ilość pobrań
bmb_defused.mp3 113,44 KB 51 Ilość pobrań
bmb_planted.mp3 1,37 MB 55 Ilość pobrań
Format : MPEG Audio File size : 145 KiB Duration : 3s 648ms Overall bit rate mode : Constant Overall bit rate : 320 Kbps Encoded by : dBpoweramp Release 14.3 Recorded date : 2002-20-05 Writing library : LAME3.99r Engineer : * Audio Format : MPEG Audio Format version : Version 1 Format profile : Layer 3 Mode : Joint stereo Mode extension : MS Stereo Duration : 3s 648ms Bit rate mode : Constant Bit rate : 320 Kbps Channel(s) : 2 channels Sampling rate : 48.0 KHz Compression mode : Lossy Stream size : 143 KiB (99%) Writing library : LAME3.99r Encoding settings : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 20.5
Napisano 18.11.2013 11:56
kurde wgrałem i mi nie działa
Napisano 18.11.2013 12:03
tak mam i nic nawet te które przerobiłem z .wav na .mp3 nie działają
dam Ci tą nutke to spróbuj ty ją skonwertować może ja coś źle robie
Napisano 18.11.2013 12:13
już wiem co jest nie tak ... jak wbijam na server to mi przez moment ładuje nutki wbijam na serwer i nic nie gra, wszedłem w folder cstrike_downloads i w folderze ch-s nie miałem tych nutek tak jakby mi się nie załadowały i dopiero jak je skopiowałem fo folderu cstrike_downloads muzyka na servie gra więc problem jest w tym, że nie ładuje plików poprzez wejście na server tylko trzeba ręcznie je skopiować do folderu cstrike_downloads nie wiem czemu
Napisano 18.11.2013 12:24
działa
jeszcze mam takie pytanie czy ten plugin nie bd wyłączał pluginu RoundSound.amxx ?? bo na servie testowym mam alt end round sound i jaka paka wybuchła RS nie leciał
Napisano 18.11.2013 13:15
działa
jeszcze mam takie pytanie czy ten plugin nie bd wyłączał pluginu RoundSound.amxx ?? bo na servie testowym mam alt end round sound i jaka paka wybuchła RS nie leciał
będzie, wystarczy że edytujesz sma Wintera oraz RoundSoundów i problem zniknie jak nie wiesz jak to odezwij sie na gg botqu ![]()
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych