Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie frakcji problem z awansami!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qazz

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Woj.Mazowieckie
Offline

Napisano 15.11.2013 17:02

Ja w sprawię pluginu na frakcje by Cypis' (odpowiedź cypisa)  http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/ tam piszę żebym usunął cały public wybierzklase i wybierzklase_handle, ale ja mam w tych publicach dodane awanse klas więc jak to z edytować abym miał te 2 opcje, żebym nie musiał usuwać awansów oto te publicy:

public WybierzKlase(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
  
	new klasa[50], dana_klasa, numer[10];
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(JestAwansem(i))
			continue;
		WczytajDane(id, i);
		dana_klasa = i;
	  
		for(;;)
		{
			if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
			{
				dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
				WczytajDane(id, dana_klasa);
			}
			else break;
		}
		formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
		num_to_str(dana_klasa, numer, 9);
		menu_additem(menu, klasa, numer);
	}
  
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
  
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
  
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
  
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}  
  
	new data[65], name[65], acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 64, name, 64, callback)	
	item = str_to_num(data);
  
	if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
  
	nowa_klasa_gracza[id] = item;
  
	if(klasa_gracza[id])
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW3] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	else
	{
		UstawNowaKlase(id);
		DajBronie(id);
		ZastosujAtrybuty(id);
	}
  
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Proszę o pomoc :)



#2 Qazz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Woj.Mazowieckie
Offline

Napisano 15.11.2013 21:40

Pomoże ktoś? Proszę :)



#3 question?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:śląsk
Offline

Napisano 17.12.2013 08:57

Mam ten sam problem co kolega wyżej, czy ktoś jest w stanie pomóc w rozwiązaniu tej sprawy?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych