Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak ustawić gravitacje


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 PoDwOJ

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 12.11.2013 23:24

To jest zabawa by cypis jak zrobić aby gravitacja była mniejsza o 2 x zamias 800 np 200 gravity

kod 

P.s Chodzi mi o to aby na tej zabawie była mniejsza gravitka.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
 
 
 
#define PLUGIN "[JB] Dzieci Wojny"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new id_zabawa;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
	id_zabawa = jail_register_game("Prezydent");
}
 
public plugin_precache()
{
 
	precache_sound("jb_cypis/prezydent.mp3");
 
	precache_model("models/player/twojmodel/twojmodel.mdl")
 
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
	static szTime[12];
	if(day == id_zabawa)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^nPrezydent ma czas na schownie sie^nO %s otwieraja sie cele - Prezydent(CT) vs TT", szTime, szTime);
		szInfo = "Prezydent";
 
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_tt_hit_ct(true);
 
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[5] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 3;
 
		new ile_graczy[2];
		for(new i=1; i<=32; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i))
				continue;
 
			switch(get_user_team(i))
			{
				case 1:
				{
					ile_graczy[0]++;
					if(is_user_alive(i))
						jail_set_user_weapons(i);
				}
				case 2: ile_graczy[1]++;
				}
		}
		if(ile_graczy[0])
		{
			for(new i=1; i<=MAX; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || get_user_team(i) != 2)
					continue;
 
				set_user_health(i, ile_graczy[0]*150/ile_graczy[1]);
				cs_set_user_model(i, "twojmodel")
 
			}
		}
	}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}
 
public OnGameHudEnd()
{
	static day;
	day = jail_get_play_game_id();
	if(day == id_zabawa)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/prezydent.mp3");
	}
}

Użytkownik PoDwOJ edytował ten post 12.11.2013 23:26


#2 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 12.11.2013 23:39

set_user_gravity(i, 0.2)

 

dodaj zaraz po/przed: set_user_health(i, ile_graczy[0]*150/ile_graczy[1]);

 

 


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 12.11.2013 23:40


#3 PoDwOJ

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 13.11.2013 16:48

Sam o ty wiem ale błąd mi wyskakuje w amxstudio na czerwono cała ta linijka.



#4 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 13.11.2013 21:47

Następnym razem jaśniej określaj problem.

 

Problem dotyczy zupełnie czego innego. Dodaj na górze: 

 

new MAX; po plugin_init dodaj:

public plugin_cfg(){
max = get_maxplayers();
}

Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 13.11.2013 21:48





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych