Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Pulapka - brak obrazen

pokemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 12.11.2013 21:35

Witam,

 

Zrobiłem dzisiaj skill do PokeMod'a. Ma on działać na zasadzie pułapki. Gdy przeciwnik w nią wejdzie to wybucha i zadajeo brażenia + zamraża.

Wszystko działa jak trzeba, pułapka się podklada, jest wybuch ale... no własnie jest ale. Nie zdaje obrażen ani nic. Jak dałem indeks ID to zdawało obrażenia i zamrażało tego kto pułapkę postawił. Ale jeśli chodzi o przeciwnika to nic nie daje rady.

 

public Ice_Trap_Dmg(ent, id, skill, props)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;
    
    //new level = ICE_TRAP_DAMAGE*SkillLevel(id, skill)
    //new radius = ICE_TRAP_RADIUS + level
    
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
    {
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
        
        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
            iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
        
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(SPRITE_INDEX[SPR_MUZZLEFLASH1]);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();
        
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
        
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {        
            new pid = entlist[i];
            
            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                continue;
            
            new damradius = ICE_TRAP_RADIUS;
            new maxdamage = ICE_TRAP_DAMAGE;
            new aid = pev(ent, pev_owner);
            
            AddLvl(aid, maxdamage);
            
            new Float:fl_vExplodeAt[3];
            pev(attacker, pev_origin, fl_vExplodeAt);
            
            new Float:attack_origin[3];
            pev(id, pev_origin, attack_origin)
            attack_origin[2] += 30;
           
            skillAoEdamage(attacker, attack_origin, damradius, maxdamage, skill, AOE_IGNORE, _, STATUS_FROZEN, 10)
        }
        remove_entity(ent);
    }
}


Znany jako oeN.


#2 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.11.2013 18:55

Co masz pod ICE_TRAP_RADIUS ?


  • +
  • -
  • 0

#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.11.2013 20:54

Co masz pod ICE_TRAP_RADIUS ?

Nie do końca rozumiem co masz na myśli. Jeśli chodzi Ci to za co to odpowiada to jest to obszar na jakim zadaje obrażenia.


Znany jako oeN.


#4 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.11.2013 20:57

 

Co masz pod ICE_TRAP_RADIUS ?

Nie do końca rozumiem co masz na myśli. Jeśli chodzi Ci to za co to odpowiada to jest to obszar na jakim zadaje obrażenia.

 

Jaką wartość masz pod ową definicją? :)


  • +
  • -
  • 0

#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.11.2013 21:50

15


Znany jako oeN.


#6 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.11.2013 23:10

Zmień ją na np. 100 i spróbuj.


  • +
  • -
  • 1

#7 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 18.11.2013 16:46

Działa! Wielkie dzięki.

 

Do zamknięcia.


Znany jako oeN.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych