Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu, problem z damage

modyfikacja apache amx problem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.11.2013 22:37

Witajcie!

Chciałbym prosić o przerobienie pluginu, który zna już wiele osób, mianowicie - amx_apache.

 

http://forums.allied...ead.php?t=50638

 

Chodzi o to, że do mojego moda potrzebuję dokładnie, aby podczas zabicia Apachem wyświetlało pełny DeathMessage, razem z atakującym (właścicielem apache) na czele. Obecnie mod używa funkcji fakedamage do zadawania obrażeń, co wyklucza zawarcie atakującego w wiadomości. Myślę, że najlepiej byłoby użyć do tego hamsandwich (Ham_TakeDamage), jednak nie jestem obecnie w stanie tego sobie samodzielnie wykonać.

 

Dodatkowo chciałbym, aby przy śmierci była uruchamiana funkcja natywna w formie

bf3_score(id, points)

gdzie id to identyfikator gracza (w tym wypadku atakującego, właściciela apache), a points to ilość przydzielanych mu punktów w silniku. Funkcję mam już gotową w głównym silniku moda, to ma być tylko natyw, czyli w danym miejscu w kodzie wystarczy dopisać tylko

///zaraz pod bibliotekami
native bf3_score(id, points)

....

//////caly kod, plugin, etc...
//////o! w tym miejscu w jakiejs tam funkcji chcemy dodac punkt graczowi!
bf3_score(attacker, 1)

by ją wywołać (napisałem attacker bo takie właśnie określenie na id gracza atakującego występuje w pluginie). I tak, ma dodawac tylko 1 punkt za zabicie.

Mysle ze to nic takiego trudnego poza pogrzebaniem troche w logice kodu. Proszę serdecznie o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja, apache, amx, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych