Przerobienie pluginu killday na jailbreak...
Gryzon
11.11.2013
Witam otóż znalazłem plugin zabawa killday na jailbreak i chciałbym gdy zabawa się włącza co 5 dzień wyskakuję szybko na hud informacja dzisiaj jest killday chciałbym aby ta informacja była ciągle napisana a nie przez chwile.
Druga sprawa to gdy ten killday się włączy nie ma żadnego odliczania wiezniowie od razu mogą w Siebie strzelać czy zrobiłby ktoś aby po włączeniu zabawy pisało na hud Zabawa rozpocznie się za 30 itp. I po tym czasie włącza się FF i więźniowie mogą się bić.
Dodaje .sma
Proszę o szybką pomoc.
Załączone pliki
Wielkie Jol
11.11.2013
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #define podstawowa 116 #define BRONIE_KROTKIE 6 #define BRONIE_DLUGIE 18 new runda = 0 new ff = 0 new wiadomosc new const podstawowa_weapon[BRONIE_DLUGIE][]= { "weapon_m4a1", "weapon_ak47", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_awp", "weapon_scout", "weapon_sg552", "weapon_aug", "weapon_g3sg1", "weapon_sg550", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp", "weapon_p90", "weapon_mac10", "weapon_ump45", "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_m249" } new const podstawowa_csw[] = { CSW_M4A1, CSW_AK47, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_AWP, CSW_SCOUT, CSW_SG552, CSW_AUG, CSW_G3SG1, CSW_SG550, CSW_MP5NAVY, CSW_TMP, CSW_P90, CSW_MAC10, CSW_UMP45, CSW_M3, CSW_XM1014, CSW_M249 } new const podstawowa_ammo[] = { 90, 90, 90, 90, 30, 90, 90, 90 ,90, 90, 120, 120, 100, 100, 100, 32, 32, 200 } new const druga_weapon[BRONIE_KROTKIE][] = { "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_elite", "weapon_p228", "weapon_fiveseven" } new const druga_csw[] = { CSW_DEAGLE, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_ELITE, CSW_P228, CSW_FIVESEVEN } new const druga_ammo[] = { 35, 100, 120, 120, 52, 100 } public plugin_cfg() { register_plugin("KillDay", "0.1", "author") register_event("HLTV", "killday", "a", "1=0", "2=0") ff = get_cvar_pointer("mp_friendlyfire") wiadomosc = CreateHudSyncObj() } public killday() { if(++runda % 6 == 0) { set_task(2.0, "god") set_task(32.0, "wyłącz") set_task(2.0, "bron") set_pcvar_num(ff, 1) set_hudmessage(255, 25, 50, 0.01, 0.4, 0, 6.0, 1.0) ShowSyncHudMsg(0, wiadomosc, "Dzisiaj jest KillDay") } } public god() { for(new i = 1; i <= 33; i++) { if(get_user_team(i) == 2 && is_user_alive(i)) { set_user_godmode(i, 1) } } } public wyłącz() { for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) { if(get_user_team(i) == 2 && is_user_alive(i)) { set_user_godmode(i, 0) } } } public bron() { new bron_dluga, bron_krotka bron_dluga = random_num(1, 17) bron_krotka = random_num(1, 6) for(new i = 1; i <= 33; i++) { if(get_user_team(i) == 1 && is_user_alive(i)) { player_strip_weapons(i) give_item(i, podstawowa_weapon[bron_dluga-1]) cs_set_user_bpammo(i, podstawowa_csw[bron_dluga-1], podstawowa_ammo[bron_dluga-1]) give_item(i, druga_weapon[bron_krotka-1]) cs_set_user_bpammo(i, druga_csw[bron_krotka-1], druga_ammo[bron_krotka-1]) } } } stock player_strip_weapons(id) { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") set_pdata_int(id, podstawowa, 0) }
Gryzon
11.11.2013
Twój kod ma 6 erorów prosiłbym o naprawienie ich ponieważ nie da się kompilować pluginu.
Mister Silenzo
11.11.2013
set_hudmessage(255, 25, 50, 0.01, 0.4, 0, 6.0, 1.0)
na
set_hudmessage(255, 25, 50, 0.01, 0.4, 0, 6.0, 120.0)
Wtedy wiadomość powinna widnieć na HUD przez 120s. Czas wyświetlania określa ostatni parametr (120.0). set_hudmessage
Gryzon
12.11.2013
A dodałbyś odliczanie tzn. Gdy zabawa się rozpocznie gracze mają 30 sekund na ucieczkę z celi i po 30 sekundach mogą się bić.