←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Modyfikacja
Przerobienie pluginu killday na jailbreak...

Gryzon - zdjęcie Gryzon 11.11.2013

Witam otóż znalazłem plugin zabawa killday na jailbreak i chciałbym gdy zabawa się włącza co 5 dzień wyskakuję szybko na hud informacja dzisiaj jest killday chciałbym aby ta informacja była ciągle napisana a nie przez chwile.

Druga sprawa to gdy ten killday się włączy nie ma żadnego odliczania wiezniowie od razu mogą w Siebie strzelać czy zrobiłby ktoś aby po włączeniu zabawy pisało na hud Zabawa rozpocznie się za 30 itp. I po tym czasie włącza się FF i więźniowie mogą się bić.

Dodaje .sma

Proszę o szybką pomoc.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 11.11.2013

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define podstawowa 116
#define BRONIE_KROTKIE 6
#define BRONIE_DLUGIE 18



new runda = 0
new ff = 0
new wiadomosc



new const podstawowa_weapon[BRONIE_DLUGIE][]= { "weapon_m4a1", "weapon_ak47", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_awp", "weapon_scout", "weapon_sg552", "weapon_aug", "weapon_g3sg1", "weapon_sg550", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp", "weapon_p90", "weapon_mac10", "weapon_ump45", "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_m249"  }
new const podstawowa_csw[] = { CSW_M4A1, CSW_AK47, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_AWP, CSW_SCOUT, CSW_SG552, CSW_AUG, CSW_G3SG1, CSW_SG550, CSW_MP5NAVY, CSW_TMP, CSW_P90, CSW_MAC10, CSW_UMP45, CSW_M3, CSW_XM1014, CSW_M249 }
new const podstawowa_ammo[] = { 90, 90, 90, 90, 30, 90, 90, 90 ,90, 90, 120, 120, 100, 100, 100, 32, 32, 200 }



new const druga_weapon[BRONIE_KROTKIE][] = { "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_elite", "weapon_p228", "weapon_fiveseven" }
new const druga_csw[] = { CSW_DEAGLE, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_ELITE, CSW_P228, CSW_FIVESEVEN }
new const druga_ammo[] = { 35, 100, 120, 120, 52, 100 }



public plugin_cfg() {
    register_plugin("KillDay", "0.1", "author")
    register_event("HLTV", "killday", "a", "1=0", "2=0")
    
    ff = get_cvar_pointer("mp_friendlyfire")
    wiadomosc = CreateHudSyncObj()
    
}


public killday() {
    if(++runda % 6 == 0) {
        set_task(2.0, "god")
        set_task(32.0, "wyłącz")
        set_task(2.0, "bron")
        set_pcvar_num(ff, 1)
        
        
        set_hudmessage(255, 25, 50, 0.01, 0.4, 0, 6.0, 1.0)
        ShowSyncHudMsg(0, wiadomosc, "Dzisiaj jest KillDay")
        
    }
    
}



public god() {
    for(new i = 1; i <= 33; i++) {
        if(get_user_team(i) == 2 && is_user_alive(i)) {
            set_user_godmode(i, 1)
            
        }
        
    }
    
}
public wyłącz() {
    for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
        if(get_user_team(i) == 2 && is_user_alive(i)) {
            set_user_godmode(i, 0)
            
        }
        
    }
    
}



public bron() {
    new bron_dluga, bron_krotka
    bron_dluga = random_num(1, 17)
    bron_krotka = random_num(1, 6)
    for(new i = 1; i <= 33; i++) {
        if(get_user_team(i) == 1 && is_user_alive(i)) {
            player_strip_weapons(i)
            give_item(i, podstawowa_weapon[bron_dluga-1])
            cs_set_user_bpammo(i, podstawowa_csw[bron_dluga-1], podstawowa_ammo[bron_dluga-1])
            give_item(i, druga_weapon[bron_krotka-1])
            cs_set_user_bpammo(i, druga_csw[bron_krotka-1], druga_ammo[bron_krotka-1])
        }
        
    }
    
}


stock player_strip_weapons(id) {
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife")
    set_pdata_int(id, podstawowa, 0)
}
Odpowiedz

Gryzon - zdjęcie Gryzon 11.11.2013

Twój kod ma 6 erorów prosiłbym o naprawienie ich ponieważ nie da się kompilować pluginu.

Odpowiedz

  • +
  • -
Mister Silenzo - zdjęcie Mister Silenzo 11.11.2013

set_hudmessage(255, 25, 50, 0.01, 0.4, 0, 6.0, 1.0)

na

set_hudmessage(255, 25, 50, 0.01, 0.4, 0, 6.0, 120.0)

 

Wtedy wiadomość powinna widnieć na HUD przez 120s. Czas wyświetlania określa ostatni parametr (120.0). set_hudmessage

Odpowiedz

Gryzon - zdjęcie Gryzon 12.11.2013

A dodałbyś odliczanie tzn. Gdy zabawa się rozpocznie gracze mają 30 sekund na ucieczkę z celi i po 30 sekundach mogą się bić. 

Odpowiedz