Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z zablokowaniem Klasy Premium

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 neros123

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 10.11.2013 22:26

W ogóle nie chcę jej przeformatować na format amxx. wyskakują jakieś błedy . nie wiem czy dobrze jest zablokowane , prosił bym bardzo aby ktoś pomógł lub dał dobrego tego plugina . z góry dziękuje ! 
 
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];


new const nazwa[] = "Opetany Strzelec(Premium)";
new const opis[] = "Posiada 2 duchy, dostaje +1 skok w powietrzu oraz 20DMG(+int) z Famasa";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;


new skoki[33];


new bool:ma_klase[33];


public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}


public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;


new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];


entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);


new Ent = create_entity("info_target");


entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");


vAngle[0] *= -1.0;


entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);


entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);


VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
} 
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;


new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);




new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); 


new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);


message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); 
write_byte(20); 
write_byte(0);
message_end();


new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);


for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];


if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
   
return COD_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;


public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;


        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
    }
}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Opetany Strzelec] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
   
return COD_CONTINUE;
}

 


Użytkownik neros123 edytował ten post 10.11.2013 22:29

  • +
  • -
  • 0

#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 10.11.2013 22:48

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

 

Masz 3 razy to samo...

 

Dziwnie jakoś napisana. Zobacz to:

Spoiler

 

 

 


  • +
  • -
  • 1

#3 neros123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 10.11.2013 23:20

Dalej klasa nie jest zablokowana.

Po wyborze jej pisze tylko na chacie komunikat ze jest zablokowane ale jednakże się normalnie włącza. ; / 


  • +
  • -
  • 0

#4 xRx

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:85
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2013 23:43

Nie dodałeś dwóch publiców...

 

enabled jest

diasbled nie ma - dodaj i powinno działać .


http://Psychopaci.Eu
Nieobliczalne serwery gier!

ZAPRASZAMY

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych