Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z Klasą na Cod Modzie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 neros123

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 10.11.2013 18:44

Witam mam do was wielką prośbę , a z tego powodu że jestem dopiero w tym początkujący i dlatego jestem w tym cienki prosił bym was abyście mi pomogli w pluginie poniżej zrobić tak aby działały błyskawice bo aktualnie nie działają , i dodać coś aby to była klasa Premium . z góry dziękuje za pomoc!

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Najemnik (Premium)";
new const opis[] = "Dodatkowe 25(+inteligencja) obrazen z Famasa";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}



public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
    //Obrazenia
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
    cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
    
    remove_entity(ent);
    
    //Piorun
    Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
    
    //Dzwiek
    emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
    if(ma_klase[id] == 1) {    
        ilosc_blyskawic[id] = 3;
    }
}
 

  • +
  • -
  • 0

#2 fifka?!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 10.11.2013 19:05

Sprawdizłem z ciekawości i ta klasa generuje błędy, przy próbie zmiany na premium jak i normalnie wyskakuje

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
tata.sma(71) : warning 213: tag mismatch
klasa.sma(75) : warning 203: symbol is never used: "poprzednia_blyskawica"
klasa.sma(75) : warning 203: symbol is never used: "puscBlyskawice"
klasa.sma(75) : warning 203: symbol is never used: "sprite"
 
 
więc nwm czy odpali, ale... 
 
ŁAP na Admin_level_H :)
 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Najemnik (Premium)";
new const opis[] = "Dodatkowe 25(+inteligencja) obrazen z Famasa";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}



public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
    //Obrazenia
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
    cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
    
    remove_entity(ent);
    
    //Piorun
    Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
    
    //Dzwiek
    emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
    if(ma_klase[id] == 1) {    
        ilosc_blyskawic[id] = 3;
    }
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
   
	return COD_CONTINUE;
}
 

 


  • +
  • -
  • 0

Reaktywacja!!!

 

Cs-Fifka.eu

 

^D^  ^D^  ^D^ Już wkrótce ponowne OTWARCIE ! ^D^  ^D^  ^D^ 


#3 neros123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:olsztyn
Offline

Napisano 10.11.2013 20:00

Błyskawice dalej nie działają.

lecz blokada owszem. 


  • +
  • -
  • 0

#4 xRx

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:85
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2013 23:50

Proszę ..

 

Admin_Level_H

 

Flaga: t

Załączone pliki


Użytkownik xRx edytował ten post 10.11.2013 23:51

http://Psychopaci.Eu
Nieobliczalne serwery gier!

ZAPRASZAMY

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych