Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Hud'em po smierci


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kamilek83

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.11.2013 12:11

Witam wszystkich serdecznie ! :)

 

Otoz mam problem z dodaniem do Hud'a informacji o innym graczu podczas gdy

ogladajacy jest martwy.

 

Zebyscie nie mysleli ze tak tu do was wpadlem po gotowca, nie.

 

Wiem ze musimy sprawdzic czy gracz jest zywy czy martwy

i na tej podstawie wyswietlic mu pierwsza lub druga wersje huda.

 

zrobilem cos takiego :

if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		rankpos = get_user_stats(target, stats, body);
		rankmax = get_statsnum();
		
		new name[32]
		get_user_name(target, name, 31)  
		
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.20)
                ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Nick: %s^nZabojstw: %d^nZginiec: %d^nHeadShoty: %d^nRank: %d/%d", name, kill[target], smierci[target], hs[target], rankpos, rankmax);

I wszystko działało by okej gdyby nie to, ze pokazuje tylko statystyki z MAPY a nie ogolne, tj

po zmianie mapy statystyki sie zeruja (tylko w HUD, oprocz rankingu on wyswietla sie dobrze)

 

Dlugo zastanawialem sie nad tym bo nie moge dac stats[0] bo bedzie czytalo statystyki "moje"

jak dodam

new kill = stats[0]

To errorami sypie ze cos mu nie pasuje...

 

Dlatego zwracam sie z pomoca do was, dodam ponizej sma pluginu,

i proslbym by ktos dodał mi do niego funkcje ktora zaprezentowalem powyzej

lub chociaz mnie nakierowal ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Ranking"
#define VERSION "1,0"
#define AUTHOR "Tester"
#define TASK 666
new gSyncMessage;
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_connect(id)
{
    if(is_user_bot(id))
        return
 
    new param[1]
    param[0] = id
 
    set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
{
    if(task_exists(TASK+id))
    remove_task(TASK+id)
   }
public rank(param[])
{
    new id = param[0]
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
    new ranking = get_user_stats(id, stats, body)
    gSyncMessage = CreateHudSyncObj();  
 
 
    set_hudmessage(255, 255, 255, 1.05, 0.50)
    ShowSyncHudMsg(id,gSyncMessage, "Zabojstw: %d^nZginiec: %d^nHeadShoty: %d^nRanking: %d", stats[0], stats[1], stats[2], ranking)
}

Dodam jeszcze ze chcialem, by statystyki aktualizowaly sie w czasie rzeczywistym

co w poprzedniej wersji tego pluginu dodalem i wszystko bylo by okej gdyby nie to,

ze statystyki zapisuje sobie w osobnej tabeli a nie pobiera jej z stats.

 

Pozdrawiam !


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych