Witam wszystkich serdecznie ! ![]()
Otoz mam problem z dodaniem do Hud'a informacji o innym graczu podczas gdy
ogladajacy jest martwy.
Zebyscie nie mysleli ze tak tu do was wpadlem po gotowca, nie.
Wiem ze musimy sprawdzic czy gracz jest zywy czy martwy
i na tej podstawie wyswietlic mu pierwsza lub druga wersje huda.
zrobilem cos takiego :
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
rankpos = get_user_stats(target, stats, body);
rankmax = get_statsnum();
new name[32]
get_user_name(target, name, 31)
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.20)
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Nick: %s^nZabojstw: %d^nZginiec: %d^nHeadShoty: %d^nRank: %d/%d", name, kill[target], smierci[target], hs[target], rankpos, rankmax);
I wszystko działało by okej gdyby nie to, ze pokazuje tylko statystyki z MAPY a nie ogolne, tj
po zmianie mapy statystyki sie zeruja (tylko w HUD, oprocz rankingu on wyswietla sie dobrze)
Dlugo zastanawialem sie nad tym bo nie moge dac stats[0] bo bedzie czytalo statystyki "moje"
jak dodam
new kill = stats[0]
To errorami sypie ze cos mu nie pasuje...
Dlatego zwracam sie z pomoca do was, dodam ponizej sma pluginu,
i proslbym by ktos dodał mi do niego funkcje ktora zaprezentowalem powyzej
lub chociaz mnie nakierowal ![]()
/* Plugin generated by AMXX-Studio*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Ranking"
#define VERSION "1,0"
#define AUTHOR "Tester"
#define TASK 666
new gSyncMessage;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id))
return
new param[1]
param[0] = id
set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)
}
public rank(param[])
{
new id = param[0]
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
new ranking = get_user_stats(id, stats, body)
gSyncMessage = CreateHudSyncObj();
set_hudmessage(255, 255, 255, 1.05, 0.50)
ShowSyncHudMsg(id,gSyncMessage, "Zabojstw: %d^nZginiec: %d^nHeadShoty: %d^nRanking: %d", stats[0], stats[1], stats[2], ranking)
}
Dodam jeszcze ze chcialem, by statystyki aktualizowaly sie w czasie rzeczywistym
co w poprzedniej wersji tego pluginu dodalem i wszystko bylo by okej gdyby nie to,
ze statystyki zapisuje sobie w osobnej tabeli a nie pobiera jej z stats.
Pozdrawiam !


Dodatki SourceMod












