Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ZM - większy odrzut...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dziadek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:awe1
Offline

Napisano 01.07.2009 16:49

Witam jak zrobić większy odrzut od broni ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.07.2009 19:40

Sprawdź w cvara`ch lub poszukaj w kodzie ;)

#3 dziadek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:awe1
Offline

Napisano 02.07.2009 12:05

Sprawdź w cvara`ch lub poszukaj w kodzie ;)


zp_knockback 1 // Enable weapon knockback (note: pain shock free increases knockback effect)
zp_knockback_damage 1 // Use damage on knockback calculation
zp_knockback_power 1 // Use weapon power on knockback calculation
zp_knockback_zvel 0 // Should knockback affect vertical velocity
zp_knockback_ducking 0.25 // Knockback multiplier for crouched zombies [0-knockback disabled when ducking]
zp_knockback_distance 1000 // Max distance for knockback to take effect
zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]



proszę bardzo zmień.... O.o

[ Dodano: 02-07-2009, 16:29 ]
pomoże ktos ? ???:( :X
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.07.2009 19:34

Spróbuj zwiększyć te cvary na większe
zp_knockback_ducking 0.25 // Knockback multiplier for crouched zombies [0-knockback disabled when ducking]

zp_knockback_distance 1000 // Max distance for knockback to take effect

zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych