Witam.
Mam pytanie, robię proste menu na serwer. Utworzyłem parę przycisków i mam teraz przycisk "Widzę czitera".
Chciałbym aby po wciśnięciu tego przycisku gracz musiał podać nick tego gracza.
Efekt końcowy wyglądał by tak "Widzę czitera , jest to XXX".
Moje menu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu pod v"
#define VERSION "0.01"
#define AUTHOR "twoj_nick"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "menu")
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("\rMenu Serwera xx-XxxxxxxXxxx.xx:", "menu_wybierz")
menu_additem(menu, "\rWiadomosc do Admina", "1", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_wybierz(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 : {
new menu = menu_create("\rProsby do Admina", "prosby")
menu_additem(menu, "\wWidzisz czitera?", "1", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public prosby(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 : client_cmd(id,"say_team @ Widze czitera XXX")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
i mam jeszcze to ale nie wiem jak to wykorzystać
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new gZmiennaGracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("NewPlugin", "v1.01", "Grzyboo");
register_clcmd("Wprowadznapis", "prosby", -1);
}
public FunkcjaNaWpisywanie(id)
{
client_cmd(id, "messagemode WprowadzLiczbe");
}
public prosby(id)
{
static arg[6];
read_argv(1, arg, 5);
if ( !strlen(arg) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie moze zostac puste!");
client_cmd(id, "messagemode Podaj nick gracza");
return PLUGIN_HANDLED;
}
copy(gZmiennaGracza[id], 128, arg);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Jak mam to zrobić, proszę o pomoc ?


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty








