Witam.
Mam pytanie, robię proste menu na serwer. Utworzyłem parę przycisków i mam teraz przycisk "Widzę czitera".
Chciałbym aby po wciśnięciu tego przycisku gracz musiał podać nick tego gracza.
Efekt końcowy wyglądał by tak "Widzę czitera , jest to XXX".
Moje menu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Menu pod v" #define VERSION "0.01" #define AUTHOR "twoj_nick" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu", "menu") } public menu(id) { new menu = menu_create("\rMenu Serwera xx-XxxxxxxXxxx.xx:", "menu_wybierz") menu_additem(menu, "\rWiadomosc do Admina", "1", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_wybierz(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1 : { new menu = menu_create("\rProsby do Admina", "prosby") menu_additem(menu, "\wWidzisz czitera?", "1", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public prosby(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1 : client_cmd(id,"say_team @ Widze czitera XXX") } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
i mam jeszcze to ale nie wiem jak to wykorzystać
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new gZmiennaGracza[33]; public plugin_init() { register_plugin("NewPlugin", "v1.01", "Grzyboo"); register_clcmd("Wprowadznapis", "prosby", -1); } public FunkcjaNaWpisywanie(id) { client_cmd(id, "messagemode WprowadzLiczbe"); } public prosby(id) { static arg[6]; read_argv(1, arg, 5); if ( !strlen(arg) ) { client_print(id, print_chat, "Nie moze zostac puste!"); client_cmd(id, "messagemode Podaj nick gracza"); return PLUGIN_HANDLED; } copy(gZmiennaGracza[id], 128, arg); return PLUGIN_HANDLED; }
Jak mam to zrobić, proszę o pomoc ?