Witam po włączeniu pluginu mam taki error
FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
Czym to może być spowodowane?
Plugin na botach śmiga (Win 32, Serv Linux)
Daje .sma
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Aemiksowy , 06.11.2013 20:25
Wątpię, że to od tego pluginu. Problem polega na tym, że plugin dostaje polecenie, aby wykonywać na celu jakiś komunikat, wiadomość, np. efekt, ale niestety nie może tego zrobić, gdyż nie ma żadnego celu. Należy sprawdzać zatem, czy podany cel jest podłączony, a jeszcze lepiej sprawdzić czy on żyje. Możesz również MSG_ONE zamienić na MSG_ONE_UNELIABLE.
Przejdź do postuNapisano 06.11.2013 20:18
Witam po włączeniu pluginu mam taki error
FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
Czym to może być spowodowane?
Plugin na botach śmiga (Win 32, Serv Linux)
Daje .sma
Napisano 06.11.2013 20:25 Najlepsza odpowiedź
Wątpię, że to od tego pluginu. Problem polega na tym, że plugin dostaje polecenie, aby wykonywać na celu jakiś komunikat, wiadomość, np. efekt, ale niestety nie może tego zrobić, gdyż nie ma żadnego celu. Należy sprawdzać zatem, czy podany cel jest podłączony, a jeszcze lepiej sprawdzić czy on żyje. Możesz również MSG_ONE zamienić na MSG_ONE_UNELIABLE.
Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 06.11.2013 20:28
Napisano 06.11.2013 20:30
Możesz również MSG_ONE zamienić na MSG_ONE_UNELIABLE.
Jaka różnica?
Napisano 06.11.2013 20:39
Taka, że zapobiegnie to wywaleniu gracza z powodu chociażby zbyt dużej liczby message, które są wysyłane do niego.
Napisano 06.11.2013 20:55
Jeśli o ten błąd chodzi:
FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
to różnica żadna... Co może to naprawić, opisał Aemiksowy post wyżej, jednak na ten błąd autor tematu się nie skarżył, więc moim zdaniem szkoda to ruszać
Jeśli chodzi o sprawdzanie, czy gracz żyje, nie ma sensu, a wręcz niewskazane w wielu sytuacjach. Ograniczenie do sprawdzenia, czy gracz jest podłączony do serwera jest wystarczające. Wysłanie MSG_ONE do gracza nieżywego nie spowoduje żadnego błędu.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych