←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Problem z MSG_ONE I UNRELIABLED


Najlepsza odpowiedź Aemiksowy 06.11.2013 20:25

Wątpię, że to od tego pluginu. Problem polega na tym, że plugin dostaje polecenie, aby wykonywać na celu jakiś komunikat, wiadomość, np. efekt, ale niestety nie może tego zrobić, gdyż nie ma żadnego celu. Należy sprawdzać zatem, czy podany cel jest podłączony, a jeszcze lepiej sprawdzić czy on żyje. Możesz również MSG_ONE zamienić na MSG_ONE_UNELIABLE.

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 06.11.2013

Witam po włączeniu pluginu mam taki error

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

Czym to może być spowodowane?

Plugin na botach śmiga (Win 32, Serv Linux)

Daje .sma

Odpowiedz

Najlepsza odpowiedź Aemiksowy - zdjęcie Aemiksowy 06.11.2013

Wątpię, że to od tego pluginu. Problem polega na tym, że plugin dostaje polecenie, aby wykonywać na celu jakiś komunikat, wiadomość, np. efekt, ale niestety nie może tego zrobić, gdyż nie ma żadnego celu. Należy sprawdzać zatem, czy podany cel jest podłączony, a jeszcze lepiej sprawdzić czy on żyje. Możesz również MSG_ONE zamienić na MSG_ONE_UNELIABLE.


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 06.11.2013 20:28
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 06.11.2013


Możesz również MSG_ONE zamienić na MSG_ONE_UNELIABLE.

Jaka różnica?

Odpowiedz

Aemiksowy - zdjęcie Aemiksowy 06.11.2013

Taka, że zapobiegnie to wywaleniu gracza z powodu chociażby zbyt dużej liczby message, które są wysyłane do niego.

Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 06.11.2013

Jeśli o ten błąd chodzi:

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

to różnica żadna... Co może to naprawić, opisał Aemiksowy post wyżej, jednak na ten błąd autor tematu się nie skarżył, więc moim zdaniem szkoda to ruszać :)

 

Jeśli chodzi o sprawdzanie, czy gracz żyje, nie ma sensu, a wręcz niewskazane w wielu sytuacjach. Ograniczenie do sprawdzenia, czy gracz jest podłączony do serwera jest wystarczające. Wysłanie MSG_ONE do gracza nieżywego nie spowoduje żadnego błędu.

Odpowiedz
Zablokowany