Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z odbiciem pocisku i z 1/7 z deagle

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 PanCzFanY

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 06.11.2013 17:37

Witam zrobiłem klase i ona nie działa ... nie wiem czemu otóż nie ma 1/10 na odbicie bo ktoś zaatakuje odbije od razu pocisk co 3 pocisk nie odbije ... czy nawet 4 + 1/7 z deagle nie działa ...

KOD : 

 

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1) 
 
new const nazwa[]   = "Stalker [SPREMIUM]";
new const opis[]    = "Ma 1/10 na odbicie pocisku ponad to gdy kuca na nozu ma 30/255 niewidzialnosci + 1/6 z DEAGLE + 1 skok";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
 
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Stalker [SPREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
 
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
if(!is_user_connected(idattacker))
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(!ma_klase[this])
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(!random(10))
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_SUPERCEDE;
 
}
public TakeObrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
}
 
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_0A30D7_1C1C1C_FDFBF7_1524DB.png

Zapraszam UP!

#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 07.11.2013 15:09

Dodaj do plugin_init():

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeObrazenia");

  • +
  • -
  • 1

#3 PanCzFanY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.11.2013 15:49

Działa 1/7 deagle ale za to jest 1/3 na odbicie pocisku jak ma 1/10 ;( help


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_0A30D7_1C1C1C_FDFBF7_1524DB.png

Zapraszam UP!

#4 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 08.11.2013 09:19

Jest 9/10 na odbicie.

Spójż jeszcze raz na warunek:

if(!random(10))
 
return HAM_IGNORED;

  • +
  • -
  • 0

#5 PanCzFanY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 08.11.2013 16:11

No a jak to edytować aby było 1/10?


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_0A30D7_1C1C1C_FDFBF7_1524DB.png

Zapraszam UP!

#6 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.11.2013 19:41

if(random(10))
 

return HAM_IGNORED;

  • +
  • -
  • 0

#7 PanCzFanY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 13.11.2013 19:50

Działa THX!!! DO ZAMKNIĘCIQ!


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_0A30D7_1C1C1C_FDFBF7_1524DB.png

Zapraszam UP!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych