Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z hud


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 06.11.2013 15:07

Siemka stworzyłem taki hud:
public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    
         if(klasa_gracza[id]==Elektryk||(klasa_gracza[id]==Pomagier||(klasa_gracza[id]==Predator||(klasa_gracza[id]==Rocketman (P))
        
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
         
         else
 
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
} 
Błędy:
Error: Undefined symbol "Elektryk" on line 972
Przez takie efekt chcę osiągnąć, gdy gracz wybierze klasę "Elektryk" posiada inny hud.
  • +
  • -
  • 0

#2 Jackop95

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:116
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 06.11.2013 15:18

Ja to nic nie rozumiem z tego co napisałeś ... :/ 



#3 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 06.11.2013 19:38

Chcę mieć taki hud gdy gracz wybierze klasę komandos (wszystkie oprócz klasy Elektryk)

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Perk : %s]"

A gdy gracz wybierze klasę elektryk ma taki hud:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n^n[Perk : %s]"

  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.11.2013 21:01

Dodałem numery linii w 1 poście, prawda, że teraz łatwiej jest komuś, kto czyta post znaleźć linię, której dotyczy błąd?

 

code=pawn:numer_linii_początkowej

 

w taki sposób używasz zamiast zwykłego code, aby dodać numery. Jako numer_linii_początkowej dodajesz numer linii public PokazInformacje(id) w tym przypadku... staraj się to robić na przyszłość, ułatwisz innym pomaganie Ci...

 

Elektryk jest niezdefiniowane nigdzie, prawdopodobnie musi być to zdefiniowane jako stała, zmienna lub w typie wyliczeniowym enum wraz z nazwami innych klas... Nie zrobiłeś tego dodając tą klasę i stąd ten błąd...


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 06.11.2013 21:11

Elektryk jest niezdefiniowane nigdzie, prawdopodobnie musi być to zdefiniowane jako stała, zmienna lub w typie wyliczeniowym enum wraz z nazwami innych klas... Nie zrobiłeś tego dodając tą klasę i stąd ten błąd...

 

 

A może powiedzieć jak zrobić stałą zmienne .?


  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.11.2013 21:10

Stałą zmienne nie wiem jak... nie wiem nawet co to :D

 

Nie wiem nawet jakiego modu ten kod dotyczy. Pokaż coś więcej, jak są zdefiniowane inne klasy? (o ile są...)


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych