Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

knife day


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 PoDwOJ

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 05.11.2013 23:01

Zrobiłem własną zabawę do jb i nie wiem co jest nie tak proszę o pomoc

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <jailbreak>



#define PLUGIN "KNIFE DAY"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "podwoj"



new id_zabawy;



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	id_zabawy = jail_register_game("KNIFE DAY"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy

}


public plugin_precache()
{
	precache_model("models/v_knife.mdl");
      precache_model("models/v_knife.mdl");
	precache_model("models/v_knife.mdl");

}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	

	static szTime[12];
	if(day == id_knife)
	{

		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie

		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie jezeli zostales ostatnim wiezniem wes zyczenie w menu pod M", szTime); //ustawia inforamcje na hud

		szInfo = "Dzisiaj jest Wojna na Noze ***** zadzgam was"; //ustawia inforamcje na hud

		

		jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT

		jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt	

		jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne

			

		setting[0] = 1; //ustawia dane dnia

		setting[1] = 1; //ustawia dane dnia

		setting[2] = 1; //ustawia dane dnia

		

		setting[4] = 1  //ustawia dane dnia

		setting[6] = 1; //ustawia dane dnia

	}

}



public OnDayStartPost(day)

{

	if(day == id_zabawy)

	{

		jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime

		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za"); //20 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)

	}

}



public OnGameHudEnd()

{

	if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)

	{

		jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow

	}

}


Użytkownik PoDwOJ edytował ten post 05.11.2013 23:02


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 06.11.2013 07:04

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <jailbreak>



#define PLUGIN "KNIFE DAY"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "podwoj"



new id_zabawy, id_knife;



public plugin_init() {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    id_zabawy = jail_register_game("KNIFE DAY"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
    
}


public plugin_precache()
{
    precache_model("models/v_knife.mdl");
    precache_model("models/v_knife.mdl");
    precache_model("models/v_knife.mdl");
    
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    
    static szTime[12];
    if(day == id_knife)
    {
        
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
        
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie jezeli zostales ostatnim wiezniem wes zyczenie w menu pod M", szTime); //ustawia inforamcje na hud
        
        szInfo = "Dzisiaj jest Wojna na Noze ***** zadzgam was"; //ustawia inforamcje na hud
        
        
        
        jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
        
        jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt    
        
        jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne
        
        
        
        setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
        
        setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
        
        setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
        
        
        
        setting[4] = 1  //ustawia dane dnia
        
        setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
        
    }
    
}



public OnDayStartPost(day)
    
{

if(day == id_zabawy)
    
{
    
    jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
    
    jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za"); //20 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
    
}

}



public OnGameHudEnd()

{

if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)
    
{
    
    jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow
    
}

}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 PoDwOJ

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 09.11.2013 13:21

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "Scout Day"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "podwoj"


new id_zabawy;



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	id_zabawy = jail_register_game("Wojana na Scouty"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
	
}


/*

setting[1] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia

setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego

setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni

setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac

setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie

setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy

*/



public plugin_precache()
{
	precache_model("p_scout_podwoj.mdl");
	precache_model("w_scout_podwoj.mdl");
	precache_model("v_scout_podwoj.mdl");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
	static szTime[12];
	if(day == id_zabawy)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie

		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud

		szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Scouty"; //ustawia inforamcje na hud
		
		
		
		jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT

		jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt	

		jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne
		
		
		
		setting[0] = 1; //ustawia dane dnia

		setting[1] = 1; //ustawia dane dnia

		setting[2] = 1; //ustawia dane dnia

		

		setting[4] = 1  //ustawia dane dnia

		setting[6] = 1; //ustawia dane dnia

	}

}



public OnDayStartPost(day)

{

	if(day == id_zabawy)

	{

		jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime

		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)

	}

}



public OnGameHudEnd()

{

	if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)

	{

		jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
				
				for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			fm_give_item(i, "weapon_scout");
			cs_set_user_bpammo(i,CSW_SCOUT, 99);
		}

	}


Użytkownik PoDwOJ edytował ten post 09.11.2013 13:22





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych