Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pytanie dotyczące HuD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 05.11.2013 19:14

Siemka stworzyłem taki hud:

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    
    if(if(klasa_gracza[33][id]!=nazwa_klasy)
        
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
         
         else
 
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Lecz nie jestem pewien czy to zadziała prawidłowo:

 if(if(klasa_gracza[33][id]!=nazwa_klasy)
        
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
         
         else
 
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

Jeżeli jest źle to proszę naprowadzić mnie na dobrą droge.

   

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 05.11.2013 19:27

if(if(klasa_gracza[33][id]!=nazwa_klasy)

 

?

 



#3 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 05.11.2013 19:30

Popełniłem błąd tak wygląda dobrze:

if(klasa_gracza[id]!=nazwa_klasy)

  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.11.2013 20:23

A co to ma właściwie robić? widzę, że dodaje tylko 1 pustą linię, gdy klasa gracza jest równa jakiejśtam...


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 05.11.2013 20:27

Chce zrobić aby hud był:

[Klasa: blabla]
[Poziom: 1 (15.04%]
[Perk: blablaa]
[Wytrzymalosc perku: blabla]

A gdy wbierze klase pomagier będzie miał taki hud:

[Klasa: blabla]
[Poziom: 1 (15.04%]
[Perk: blablaa]
[Worki: 3]
[Wytrzymalosc perku: blabla]

Myślałem, aby to zrobić tak:

if(klasa_gracza[id]!=Pomagier)

Użytkownik Trener edytował ten post 05.11.2013 20:29

  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.11.2013 21:04

Tak, zadziała to... Tylko oczywiście musisz dodać jeszcze wyświetlanie tych worków :)


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 05.11.2013 21:06

Wiem, wiem, tylko chciałem się dowiedzieć czy to zadziała.

Temat można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych