Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Przerobienie klasy premium na nie premium

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 unknowN.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.11.2013 18:28

Proszę o usunięcie z tej klasy aby nie była on premium. 

Sma: http://amxx.pl/pastebin/q06bigis8w0a/

 


  • +
  • -
  • 0

#2 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 05.11.2013 18:41

proszę.

#include <amxmodx>

#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
 
new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;
 
 
new bool:uzyl[33];
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
}
 
 
 
public cod_class_skill_used(id)
{
 
if (!uzyl[id]==false)
    {
        client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
 
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
 
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
 
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
 
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
 
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )    
}
 
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}
 
public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png

#3 unknowN.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.11.2013 19:28

Error przy kompilacji ;/


  • +
  • -
  • 0

#4 Majcon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 06.11.2013 23:19

Wystarczy wywalić to
 if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
Trzymaj całość


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
 
new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;
 
 
new bool:uzyl[33];
 
 
public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{ 
    uzyl[id] = false;
    return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{    
 
if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
    if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
    pev(id, pev_origin, start);
    pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
    xs_vec_add(start, view_ofs, start);
 
    new Float:dest[3];
    pev(id, pev_v_angle, dest);
    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
    global_get(glb_v_forward, dest);
    xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
    xs_vec_add(start, dest, dest);
 
    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
    
    new Float:fDstOrigin[3];
    get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
    
    if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
        return PLUGIN_CONTINUE;
 
    new Float:fNormal[3];
    get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
    
    xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
    xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
    set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
    uzyl[id] = true;
    set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )
    set_task ( 10.0, "InfoTel", id ) 
}
 
public ResetHUD(id)
{
    uzyl[id] = false;
}
 
public InfoTel(id)
{
    client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}

 

 

error wywala bo błąd w kodzie ;P ale skomplikuj i będzie działać 


Użytkownik Majcon edytował ten post 06.11.2013 23:23

  • +
  • -
  • 0

#5 unknowN.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:196
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.11.2013 11:05

A naprawisz mi to aby nie było jeszcze warrningow ?


  • +
  • -
  • 0

#6 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.11.2013 19:45

orany rany jestem niepokonany xD

łapaj od nowa zrobiłem i działa.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png

#7 Majcon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 09.11.2013 21:35

@unknowN. ona działa z błędami 

@koong mógłbyś mi powiedzieć jakie błędy tam były?


  • +
  • -
  • 0

#8 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.11.2013 22:08

Niewiem od nowa robiłem;)
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych