Informuje ze jeden gracz został żywy na se...
Blejder
05.11.2013
Witam, zrobi mi ktoś plugin który informuje ze jeden gracz został żywy na serwerze.
Obrazek jak to ma wyglądać
TT:
Spoiler
I tak samo w CT
szelbi
05.11.2013
#include <amxmodx> new bool:TT, sync; public plugin_init() { register_plugin("Ostatni zywy", "1.0", "szelbi"); register_event("DeathMsg", "client_death", "a"); register_logevent("usun", 2, "1=Round_End"); sync = CreateHudSyncObj(); } public client_death() { new i, numT, numC, maxpl = get_maxplayers(); for(i=1; i<=maxpl; ++i) { if(!is_user_alive(i)) continue; if(get_user_team(i) == 1) ++numT; if(get_user_team(i) == 2) ++numC; } if(numT == 1) { TT = true; pokaz(); } if(numC == 1) { TT = false; pokaz(); } } public pokaz() { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.7, -0.7, 0, 0.1, 10.0); ShowSyncHudMsg(0, sync, "Zostal jeden %s!^nMa prawo do runowania!", TT? "TT": "CT"); set_task(10.0, "pokaz", 789); } public usun() { remove_task(789); ClearSyncHud(0, sync); }
A co jeśli jednocześnie będzie żywy jeden TT i jeden CT?
W powyższym pluginie nie zostało to uwzględnione.
Aemiksowy
05.11.2013
New bool:sync ??? Zupełnie nie tak.
#include <amxmodx> #define TASK_ID 789 new bool:TT, sync; public plugin_init(){ register_plugin("Ostatni zywy", "1.0", "szelbi"); register_event("DeathMsg", "client_death", "a"); register_logevent("usun", 2, "1=Round_End"); sync = CreateHudSyncObj(); } public client_death(){ if(team(1) == 1){ TT = true; pokaz() set_task(10.0, "pokaz", TASK_ID, .flags="b"); } if(team(2) >= 1) TT = false; } public pokaz(){ if(!TT) return; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.7, -0.7, 0, 0.1, 10.0); ShowSyncHudMsg(0, sync, "Zostal jeden TT!^nMa prawo do runowania!"); } public usun(){ remove_task(TASK_ID); ClearSyncHud(0, sync); } stock team(teams) { new players[32], num, suma; get_players(players, num, "a"); for(new i = 0; i < num; i++) { if(get_user_team(players[i]) == teams) suma++; } return suma; }
Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 05.11.2013 19:17
szelbi
05.11.2013
New bool:sync ???
Niby gdzie według ciebie sync zostało utworzone jako zmienna?
Plugin testowałem na botach i działa jak trzeba
Aemiksowy
05.11.2013
Masz rację, zmyliło mnie to. New x, bool:y, z, nie oznacza, że z to bool.
Co do mojej wersji. Według mnie jest bardziej optymalna i zawiera wszystko co trzeba. Żadnej filozofii i jeśli zadziała, będzie lepiej.