Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie czy nasz serwer jest na MasterServers


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 05.11.2013 11:11

*
Popularny

Witam ;)

 

Poradnik bedzie krótki a zarazem przydatny :) bo z tego co widzę część osób z was nie wie czy wasze serwery są na MasterServers od Valve(bo niby wam dproto blokuje  :facepalm2: )

 

Dane możemy otrzymać w 2 Formatach

  1. JSon
  2. XML

Zależy jak wolicie aby wam je pokazało :P

 

Jak wyglądają dane z informacją czy jesteśmy na MasterServers:

 

JSon

{
	"response": {
		"success": true,
		"servers": [
			{
				"addr": "46.29.18.245:27015",
				"gmsindex": 65534,
				"appid": 10,
				"gamedir": "cstrike",
				"region": -1,
				"secure": true,
				"lan": false,
				"gameport": 27015,
				"specport": 0
			}
		]
		
	}
}

XML

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!DOCTYPE response>
<response>
	<success>true</success>
	<servers>
		<server>
			<addr>46.29.18.245:27015</addr>
			<gmsindex>65534</gmsindex>
			<appid>10</appid>
			<gamedir>cstrike</gamedir>
			<region>-1</region>
			<secure>true</secure>
			<lan>false</lan>
			<gameport>27015</gameport>
			<specport>0</specport>
		</server>
	</servers>
</response>

Teraz na Co trzeba zwrócić uwagę ;)

JSon

"success": true,

XML

<success>true</success>

Jeśli jest zwracana wartość true oznacza iż nasz serwer jest na MasterSerwerze Valve, jeśli dostaniemy wartość false niestaty ale nie jesteśmy godni tego zaszczytu  :giggle:

 

Dobra dobra, wszystko piąknie ładnie opisane ale gdzie to sprawdzić?

Informacje o tym czy jesteśmy na MS w JSon

http://api.steampowered.com/ISteamApps/GetServersAtAddress/v0001?addr=<IP Serwera oraz Port>&format=json

Informacje o tym czy jesteśmy na MS w XML

http://api.steampowered.com/ISteamApps/GetServersAtAddress/v0001?addr=<IP Serwera oraz Port>&format=xml

w Miejsce <IP Serwera oraz Port> podajemy potrzebne dane :P

 

Przykład użycia:

JSon

http://api.steampowered.com/ISteamApps/GetServersAtAddress/v0001?addr=46.29.18.245:27015&format=json 

XML

http://api.steampowered.com/ISteamApps/GetServersAtAddress/v0001?addr=46.29.18.245:27015&format=xml

Myśle iż wam to się przyda ;]

 

 

Mala Ciekawostka

Serwery na Silniku 6027 i 6137 wraz z dProTo 0.9.335 poprawnie dodają sie do MS Valve :D

 

 

Informacja

Poradnik napisany dla społeczności AMXX.pl.
Zakaz rozpowszechniania bez zgody Autora

 


  • +
  • -
  • 6

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.11.2013 13:47

{
    "response": {
        "success": true,
        "servers": [
        ]
   
    }
}

 

A co powiesz na taki response? Wyświetla się on mi dla serwerów starszych (przed erą SteamCMD).


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.11.2013 18:19

Mam podobnie jak kolega wyżej.

Czy problemem są binarki 6132?


  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.11.2013 20:43

Odpowiem więc na własne pytanie... otóż taka odpowiedź oznacza, że serwer widnieje w MasterServer Valve, jednak jego wpis nie jest prawidłowy. Nie będzie taki serwer wyświetlany na liście "Internet", jednak dostaje autoryzację i autoryzuje graczy Steam... Błąd jest ze strony Valve, jak i ze strony dproto... Valve nie powinno do czegoś takiego dopuścić i całkowicie odrzucać serwer próbujący się tak zarejestrować, a dproto powinno rejestrować poprawnie serwer...

 

Więc poradnik posiada błąd, bo samo "success": true nie wystarcza :)


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 05.11.2013 23:46

Odpowiem więc na własne pytanie... otóż taka odpowiedź oznacza, że serwer widnieje w MasterServer Valve, jednak jego wpis nie jest prawidłowy. Nie będzie taki serwer wyświetlany na liście "Internet", jednak dostaje autoryzację i autoryzuje graczy Steam... Błąd jest ze strony Valve, jak i ze strony dproto... Valve nie powinno do czegoś takiego dopuścić i całkowicie odrzucać serwer próbujący się tak zarejestrować, a dproto powinno rejestrować poprawnie serwer...

 

Więc poradnik posiada błąd, bo samo "success": true nie wystarcza :)

no widzisz ;) jutro dodam o tym notatke ;) nie miałem takie problemu jak ty bo uzywam autoryzacji hybrydowej z dproto ;P


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych