Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prośba o 6 perków min. Grawtiacja spidera

perk

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dredziox

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:186
Offline

Napisano 01.11.2013 13:23

Nazwa:Grawitacja Spider Man'a  

Opis:  Dostajemy zwiekszona grawitacje

 

 

Nazwa: Szybkosc Spider Man'a  

Opis: Dostajemy wieksza szybkosc

 

 

Nazwa: Wyposazenie Ben 10

Opis: Co runde losuje nam inna bron

 

 

Nazwa: Mlot Tora

Opis: Dostajemy 1/2 z kosy (LPM)

 

 

Nazwa: Tarcza Kapitana Ameryki

Opis: Odpornosc na 4 pociski

 

 

Nazwa: Sila Hulk'a

Opis: Dostajemy 30 DMG

 
 
 
 
 

 



#2 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.11.2013 14:29

Grawitacja Spider Man'a

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const perk_name[] = "Grawitacja Spider Man'a";
new const perk_desc[] = "Dostajemy zwiekszona grawitacje";
    
new ma_perk[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")


cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


}


public cod_class_enabled(id)
{


  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_perk[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{


  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_perk[id] = false;


}


public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_perk[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
Mlot Tora
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const perk_name[] = "Mlot Tora";
new const perk_desc[] = "Dostajemy 1/2 z kosy (LPM)";
    
new ostatnio_prawym[33];


new ma_perk[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")


cod_register_perk(perk_name, perk_desc);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");


}


public cod_class_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;


}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_perk[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}


public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

 


Użytkownik MarViner edytował ten post 01.11.2013 14:29

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych