Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

VIP, nie pobierają się modele broni


Najlepsza odpowiedź kdn1337, 02.11.2013 21:43

Dzięki za pomoc, udało mi się rozwiązać problem.

Proszę o zamknięcie tematu.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kdn1337

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.11.2013 10:18

Witam.
Mam problem z VIPem, nie pobierają się specjalnie modele broni dla VIPa (deagle, ak47 i m4a1).
 
Kod:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
maxPlayers, weapon_id;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), CS_ARMOR_VESTHELM);
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	if(!henum && henum<1){
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
		++henum;
	}
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	if(!fbnum && fbnum<2){
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		++fbnum;
	}
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, min(2, fbnum+2));
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	if(!sgnum && sgnum<1){
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		++sgnum;
	}
	StripWeapons(id, Secondary);
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	recharge(id);
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
	if(gRound>=2){
		cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
	}
	if(get_user_team(id)==2){
		give_item(id, "item_thighpack");
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public recharge(id){
	new wid=get_user_weapon(id);
	if(wid){
		new weaponname[32], weid;
		get_weaponname(wid, weaponname, 31);
		weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
		if(weid){
			cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public ShowVips(id){
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public damage(id){
	new attacker=get_user_attacker(id);
	new damage=read_data(2);
	
	if(g_Vip[id]){
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
		ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
	}
	if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
	}
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
	precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

public CurWeapon(id)
{
    if(!g_Vip[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new weapon = read_data(2);

    if(weapon == CSW_DEAGLE){
        set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/BronieVIP/v_deagle.mdl")
        set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/BronieVIP/p_deagle.mdl")
    }
    else if(weapon == CSW_M4A1){
        set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/BronieVIP/v_m4a1.mdl")
        set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/BronieVIP/p_m4a1.mdl")
    }
    else if(weapon == CSW_AK47){
        set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/BronieVIP/v_ak47.mdl")
        set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/BronieVIP/p_ak47.mdl")
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


GwynBleidD (01.11.2013 14:42):
Dodałem numery linii do kodu pluginu, polecam używać.

  • +
  • -
  • 0

#2 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.11.2013 11:11

bo w plugin_init zapomniałeś zarejestrować CurWeapon


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#3 kdn1337

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.11.2013 12:01

Ok, teraz działa, tylko mi crashuje serwer, powód:

FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/BronieVIP/v_deagle.mdl not precached

Problem w tym, że plik ten jest wgrany.


  • +
  • -
  • 0

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.11.2013 14:41

Musisz dodać w plugin_precache ładowanie tego modelu.


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#5 kdn1337

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.11.2013 22:22

Jak to dodać?

Dodam, że problem występuje po wejściu VIPa na serwer.


  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.11.2013 23:33

Dodaj po linii 207:

    precache_model("models/BronieVIP/v_deagle.mdl");

  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#7 kdn1337

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.11.2013 21:43   Najlepsza odpowiedź

Dzięki za pomoc, udało mi się rozwiązać problem.

Proszę o zamknięcie tematu.


  • +
  • -
  • -1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych