Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Zmiana klawisza używania itemu

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 31.10.2013 17:48

jak wiemy w wersji codmod'a starej używanie itemów i um.klas było na jednym klawiszu czyli E.

 

Dzisiaj postanowiłem rozwiązać ten problem i mam już wszystko uszykowane tylko pozostaje opcja aby przypisać tą funkcje do klawisza bo mogę ją zbindować na dowolny klawisz(ale właśnie o to chodzi zbindować samemu) czyli każdy gracz musiał by oddzielnie sobie bindować klawisz. W nowym codmodzie jest używanie itemów na radio3 czyli domyślnie C czy ktoś mógłby mi w tym pomóc nie pogardzę jak bind typu o komendzie UzyjPrzedmiot będzie wystawiony na wybrany przeze mnie klawisz i plugin będzie bindował coś w tym stylu bind "klawisz" "UzyjPrzedmiotu"

 

pozdrawiam Mateusz



#2 LeewY1

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrkow Trybunlaski
Offline

Napisano 31.10.2013 21:57

w amxx.cfg wbij binda to caly serwer będzie miec to ;) 



#3 Voremus

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Voremus
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 31.10.2013 22:58

Ten bind powinien wyglądać w ten sposób jeśli masz jeden slot na  perk bind "klawisz" "useperk",a jeśli masz dwa sloty to w ten sposób bind "klawisz" "useperk2"



#4 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 01.11.2013 14:50

w amxx.cfg wbij binda to caly serwer będzie miec to ;)

To nie działa albo nie wiem jak to ustawić

 

Ten bind powinien wyglądać w ten sposób jeśli masz jeden slot na  perk bind "klawisz" "useperk",a jeśli masz dwa sloty to w ten sposób bind "klawisz" "useperk2"

Pisze o starym codmodzie nie o nowym i tyle co mi napisałeś to sam wiem tyle że mam 1 przedmiot a instraukcja dla binda/ustawienia ma być typu UzyjPrzedmiotu







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych