Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Kupywanie jednej rzeczy w rundzie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 byskup

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 30.10.2013 11:48

Witam,
 
Mam pytanie dotyczące kupienia jednej rzeczy w rundzie, mam swój sklep i chcę w nim zrobić żeby dało się kupić jedną rzecz raz na rundę, próbowałem robić coś w tym kierunku, ale coś nie działa.
Wymoderowane
Załączony plik  shop.sma   12,47 KB  25 Ilość pobrań
  shop.amxx

Użytkownik MisieQ edytował ten post 31.10.2013 11:57

  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.10.2013 13:50

Tworzysz zmienna new bool:uzyl[33] (bo znowu sebul sie przyczepi ;))
Rejestrujesz event HLTV NowaRunda i w nim wpisujesz: uzyl[id] = false;
Nastepnie w sklepie dodajesz warunek

if(uzyl[id]
{
client_print(id, print_chat, "Ze sklepu mozesz korzystac raz na runde!")
return PLUGIN_HANDLED;
}

Nastepnie jesli cos kupi to ustawiaj zmienna uzyl PRZED sprawdzaniem pieniedzy(czy czegos innego, nie zagladalem w kod). Kodem ci nie sypne, bo pisze z telefonu xD


  • +
  • -
  • 0

#3 byskup

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 31.10.2013 10:36

Rozwiązane,

Zarejestrowałem event HLTV

register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");

oraz

public eventRoundInit(){
for(new i =1;i<33;i++){
kupil_Deagle[i] = false;
kupil_Hp[i] = false;
kupil_Scout[i] = false;
kupil_HeGrenade[i] = false;
kupil_FlashGrenade[i] = false;
kupil_FrostGrenade[i] = false;
kupil_Speed[i] = false;
kupil_Respawn[i] = false;
}
}

i wszystko działa :D


  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 31.10.2013 11:57

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych