Potrzebuje przerobic plugin tak aby pisalo za ile sprzedałem swój perk i było to losowe sprzedawanie nie cały czas za 3 monety lub 3k ale losowo od 1 monety do 10 i od 2k do 16k
Załączone pliki
Użytkownik corel edytował ten post 29.10.2013 21:10
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.10.2013 21:09
Potrzebuje przerobic plugin tak aby pisalo za ile sprzedałem swój perk i było to losowe sprzedawanie nie cały czas za 3 monety lub 3k ale losowo od 1 monety do 10 i od 2k do 16k
Użytkownik corel edytował ten post 29.10.2013 21:10
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 31.10.2013 08:43
robisz np tak
new cena = get_pcvar_num(money_sell);
zamieniasz na
new cena = random_num(1, 3);
i jest szansa wtedy że za sprzedaż dostaniesz od 1 do 3 monet
zmień sobie 1 na min ilość monet jaką dostaniesz a 3 max jaką dostaniesz
Napisano 31.10.2013 08:49
Napisano 31.10.2013 16:40
A to jest że będzie tylko za monety sprzedawać, a można zrobić tak żeby było losowo ? raz za pieniądze , a raz za monety ?
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 01.11.2013 02:09
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <colorchat> new money_sell; new coins_sell; native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); public plugin_init() { register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96"); register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk"); register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk"); #if !defined MONETY money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "3000"); #else coins_sell = register_cvar("cod_coins_sellperk", "3"); #endif } public sprzedaj_perk(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasam = cs_get_user_money(id); new cenam = random_num(3, 10); new kasad = cod_get_user_coins(id); new cenad = random_num(1000, 16000); new monedola = random_num(1, 2); if(cod_get_user_perk(id)) { if(monedola == 1){ if(kasam+cenam >= 16000) { cs_set_user_money(id, 16000); new ile = 16000 - kasam; ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile); } else { cs_set_user_money(id, kasam+cenam); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam); } } else(monedola == 2){ cod_set_user_coins(id, kasad+cenad); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad); } cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0); } else { ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik mastah7991 edytował ten post 01.11.2013 02:10
Napisano 01.11.2013 13:48
cod_sellperk.sma(55) : error 029: invalid expression, assumed zero
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 01.11.2013 14:10
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <colorchat> new money_sell; new coins_sell; native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); public plugin_init() { register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96"); register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk"); register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk"); #if !defined MONETY money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "3000"); #else coins_sell = register_cvar("cod_coins_sellperk", "3"); #endif } public sprzedaj_perk(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasam = cs_get_user_money(id); new cenam = random_num(3, 10); new kasad = cod_get_user_coins(id); new cenad = random_num(1000, 16000); new monedola = random_num(1, 2); if(cod_get_user_perk(id)) { if(monedola == 1){ if(kasam+cenam >= 16000) { cs_set_user_money(id, 16000); new ile = 16000 - kasam; ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile); } else { cs_set_user_money(id, kasam+cenam); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam); } } else{ cod_set_user_coins(id, kasad+cenad); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad); } cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0); } else { ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 01.11.2013 14:17
Teraz wygląda to tak :
[COD:MW] Sprzedales swoj perk za 2100!
i wszystko idzie do monet a za kase nie ma , okazalo sie ze mam 2200 cos monet ;x
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 01.11.2013 18:01
zrobie to jak wróce ( jak ktoś mnie nie wyprzedzi ;x )
Napisano 01.11.2013 18:39
No okej , wątpie że ktoś cię wyprzedzi bo brak zainteresowania tematem
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 02.11.2013 00:52
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <colorchat> new money_sell; new coins_sell; native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); public plugin_init() { register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96"); register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk"); register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk"); #if !defined MONETY money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "3000"); #else coins_sell = register_cvar("cod_coins_sellperk", "3"); #endif } public sprzedaj_perk(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasam = cs_get_user_money(id); new cenam = random_num(1000, 16000); new kasad = cod_get_user_coins(id); new cenad = random_num(4, 16); if(cod_get_user_perk(id)) { switch ( random_num( 1, 2 ) ) { case 1: { if(kasam+cenam >= 16000) { cs_set_user_money(id, 16000); new ile = 16000 - kasam; ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile); } else { cs_set_user_money(id, kasam+cenam); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam); } } case 2: { cod_set_user_coins(id, kasad+cenad); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad); } cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0); } else { ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
spr i daj znac
Napisano 02.11.2013 01:24
errory przy kompilacji :
cod_sellperk.sma(51) : warning 217: loose indentation
cod_sellperk.sma(63) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
cod_sellperk.sma(63) : warning 215: expression has no effect
cod_sellperk.sma(71) : warning 203: symbol is never used: "coins_sell"
cod_sellperk.sma(71) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "money_sell"
1 Error.
Could not locate output file cod_sellperk.amxx (compile failed).
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 02.11.2013 14:13
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <colorchat> native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); public plugin_init() { register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96"); register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk"); register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk"); } public sprzedaj_perk(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasam = cs_get_user_money(id); new cenam = random_num(1000, 16000); new kasad = cod_get_user_coins(id); new cenad = random_num(4, 16); if(cod_get_user_perk(id)){ new los = random_num( 0, 3 ); switch (los){ case 1: { if(kasam+cenam >= 16000) { cs_set_user_money(id, 16000); new ile = 16000 - kasam; ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile); } else { cs_set_user_money(id, kasam+cenam); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam); } } case 2: { cod_set_user_coins(id, kasad+cenad); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad); } } cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0); } else { ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
teraz spr
Napisano 02.11.2013 16:09
Działa , dzięki wielkie , lecą plusiki
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 03.11.2013 00:58
a słuchaj bo jest jeszcze 1 taka sprawa , podczas gry gdy mam perk , wpisze /sell
to czasem w ogóle nie wyświetla informacji o sprzedaży , a jak wyświetla to nie pisze czy zostało sprzedane za monety czy za dolary.
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 04.11.2013 17:59
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <codmod> #include <colorchat> native cod_get_user_coins(id); native cod_set_user_coins(id, wartosc); public plugin_init(){ register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96"); register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk"); register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk"); } public sprzedaj_perk(id){ if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(cod_get_user_perk(id)){ switch (random(2)){ case 0: { new kasam = cs_get_user_money(id); new cenam = random_num(1000, 16000); if(kasam+cenam >= 16000){ cs_set_user_money(id, 16000); new ile = 16000 - kasam; ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile); } else{ cs_set_user_money(id, kasam+cenam); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam); } } case 1: { new cenad = random_num(4, 16); cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+cenad); ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad); } } cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0); } else ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!"); return PLUGIN_CONTINUE; }
Polepszyłem trochę kod oraz pozbyłem się błędu, który opisujesz post wyżej.
Użytkownik Lacostii edytował ten post 04.11.2013 18:02
Zapraszam na forum Classic-Zone.pl .
Napisano 04.11.2013 18:43
dzięki , działa leci +
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych